ei kai minkään sulan irroitus sekunttia kauempaa vie.. ford systeemiä en tunne..
enemmän mua vituttais jos ois nykyautojen tyylin mukaan sulat konepellin suojassa ainakin näiden pyryjen jälkeen olettaisin että perin vittumaiset saada puhtaaksi
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
No nuo työnnettävät muovikikkareet on niin umpijäässä että särkyy vielä kun niitä alkaa repimään vöörtissä oli sellanen tappi mihin se työnnettiin ja käännettiin, tappi ja reikä eikö noissa "piilosulissa" ole se systeemi, että viiksestä kääntää niin se pyyhkäsee ne ylös jonka jälkeen ne saa putsattua/irrotettua? Tietysti jos ne on jäässä siellä konepellin alla jo valmiina niin sitten se on eri asia
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Saman huomasin superbissa. Luulin ensin että on lämmitetty tuulilasi mutta kun katselin niin ei siellä näkökentässä ole lämmitysvastuksia, vaan on vaan alhaalla sulkien kohdalla.
Ihan pikanttina yksityiskohtana: kolmoskopan Superbien tuulilasin lämmitys on toteutettu kalvolla, ei vastuslangoilla eli ei siellä pidäkään näkyä vastuksia....
Kiitos koistha, en ole saanut reiluun puoleen vuoteen vielä auton manuskoja selatuksi läpi . Aina oppii uutta. Kaverin - 19 tai - 20 Octaviassa on taas langat niin automaattisesti oletin omassanikin olevan.
Edit:on kyllä sen verran hinnakkaat, että raaskiiko tommosia köyhänä ostella eli jatkan noitumista jäisten kanssa tietysti jos ne universaalit on niin voishan ne jos vaikka auto vaihtuu niin säilyttää itsellä
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Minä olen ratkaissut ton ongelman sillä että ajelen pyyhkijät huoltoasentoon yöksi. Tällöin sisätilalämmittimen sulattama vesi valuu alas asti eikä jäädy sulkiin. Samalla myös sulat sulavat samalla kun tuulilasi. Toimi tossa edellisessä saabissa ja toimii nykyisessä hönössä.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S