Näyttää olevan arpajais(pää)voittoina 10kpl 9-5 2.3T malleja. Tuolla määrällä jo pönkitetään Saabin myyntitulostakin huomattavasti Jos ei kelpaa, niin onhan siellä arvonnassa 10kpl *pel Astra 1.6 Enjoy
Täytynee ihan pakosti ostaa arpa, on tuo 9-5 kuvassa sen verran komeen näköinen punaisena
Lisäys: taitaakin kuvassa olla Aero-malli eikä 2.3T
Viimeksi muokannut patse, Ti Maalis 15, 2005 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt pistää kyllä miettimään onkohan tuo arpajainen ihan vaan huijausta. Eipä ole tollasia voittoja näkynyt KOSKAAN Suomessa. Ja vastahan oli näistä syöpätukikerääjistä skandaali kun kerätyt rahat meni tj:n omiin autoihin ym. eikä lähellekään syöpäpotilaita.
Tuossa on sen kaliiperin voittoja (20 kpl autoja!) että ei taida olla ihan oikeat arpajaiset nuo.
Tiedä häntä, onko oikee vai ei, mutta laskin kuitenkin...
- 12% arvoista voittaa eli noin joka kahdeksas
- 35% tuotosta palautetaan voittoina
Jäin miettimään, että Suomen mittakaavassa 600 000 myydyn arvan tavoite on aika kova, mutta olishan se sekin jo jotain, että jos vain 60 000 arpaa saadaan myytyä, niin yksi Saabi (tilastollisesti) tulisi arvotuksi.
EDIT: Sekä Suomen Syöpäyhdistys että Toimihenkilöunioni mainostavat arpajaisia, joten hyvin on pelattu kortit, jos niillä nyt huijataan...
Saha kirjoitti:Nyt pistää kyllä miettimään onkohan tuo arpajainen ihan vaan huijausta. Eipä ole tollasia voittoja näkynyt KOSKAAN Suomessa. Ja vastahan oli näistä syöpätukikerääjistä skandaali kun kerätyt rahat meni tj:n omiin autoihin ym. eikä lähellekään syöpäpotilaita.
Tuossa on sen kaliiperin voittoja (20 kpl autoja!) että ei taida olla ihan oikeat arpajaiset nuo.
HMK kirjoitti:Voitin tosin Jari Tervon kirjan Se tuli eilen postissa.
Oliko tuo voitto vai tappio
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
HMK kirjoitti:Voitin tosin Jari Tervon kirjan Se tuli eilen postissa.
Oliko tuo voitto vai tappio
Kirja kertoo Tervon ensimmäisestä lapsesta, joten vaikea sanoa.
Voitto se on pienikin voitto ja jos kirjan ehtii joskus lukemaan ja se on hyvä niin vielä paranee.
Päävoittoon = Saabiin verrattuna nyt tuntuu todella kirvelevältä tappiolta.
No hyvä että on ihan laillinen juttu! Pisti vaan epäilemään kun oli noita huijausjuttuja vähän aikaa sitten. Tavallinen tallaaja ei kuitenkaan taida noita arpoja mistään saada jossei järjestöön kuulu.
Saha kirjoitti:No hyvä että on ihan laillinen juttu! Pisti vaan epäilemään kun oli noita huijausjuttuja vähän aikaa sitten. Tavallinen tallaaja ei kuitenkaan taida noita arpoja mistään saada jossei järjestöön kuulu.
Tuosta linkistä lisäinfoa, jota kautta voi halutessaan tilattua (10€/kpl kaikille immeisille) jos ei arpoihin muualla törmää. En siis yllytä ja mainosta tätä arpajais juttua, mut mä oon ihan satavarma että mun arvalla voittaa just ton Saabin. Kunhan saan tilisiirtolipukkeen että pääsee maksamaan, kun mulla ei ole noihin "riisto pankkeihin" tunnuksia.
Olisivat kuitenkin kuvaan voineet laittaa oikean 2.3T mallin eikä tuota Aeroa.