2001 OG 9-3 (manuaali), joka ei vaihdelaatikon vaihdon jälkeen lähde enää käyntiin. Virrat tulee, mutta käynnistäessä kuuluu kuskin puolelta naksahdus ja siihen jää.
Starttimoottorin rele? Missä tarkalleen ottaen sijaitsee? Ilmeisesti ratin alla mutta mikä se niistä on?
Vaihdekepin asennontunnistin? ----||---- ?
Muita hyviä ideoita?
Laatikko = OK, Virtalukko tietääkseni = OK, Akku = OK
2001 OG 9-3 Käynnistys ongelma - KIIRE!
-
- "Ruisku"
- Viestit: 145
- Liittynyt: To Maalis 19, 2020 20:22
2001 OG 9-3 Käynnistys ongelma - KIIRE!
2001 Saab 9-3 B235 E85 Biopower - Stage 3
1990 Saab 900S B202L
2004 Saab 9-5 B235R Aero Wagon
1990 Saab 900S B202L
2004 Saab 9-5 B235R Aero Wagon
-
- "Kaasari"
- Viestit: 45
- Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 14:50
- Paikkakunta: Raasepori
Re: 2001 OG 9-3 Käynnistys ongelma - KIIRE!
Miten maajohdot sekä akun navat, onko kunnolla kiinni?
9-5 Aero Wagon MT MY00 RE85
9-3 SE AT MY01
1960 Chevrolet Impala RE85
1965 VW 1200
1979 Chevrolet Camaro
2020 Toyota Hilux
2021 Toyota Corolla TS hybrid
9-3 SE AT MY01
1960 Chevrolet Impala RE85
1965 VW 1200
1979 Chevrolet Camaro
2020 Toyota Hilux
2021 Toyota Corolla TS hybrid
Re: 2001 OG 9-3 Käynnistys ongelma - KIIRE!
Ei olis eka jolta ois unohtunu se askiin menevä maakaapeli laittaa kiinni. Nopeasti testaan asian laittamalla apukäynnistyskaapelin miinusnavasta lohkoon. Jos tämä auttaa, niin sitten lähdet etsimään itse vikaa.
'01 9-3 2.0 turbo
-
- "Ruisku"
- Viestit: 145
- Liittynyt: To Maalis 19, 2020 20:22
Re: 2001 OG 9-3 Käynnistys ongelma - KIIRE!
Lähti kopauttamalla starttia. Sain siirrettyä pajalle remppaan. Kiitos vinkeistä. Tod.näk startin vaihto edessä
2001 Saab 9-3 B235 E85 Biopower - Stage 3
1990 Saab 900S B202L
2004 Saab 9-5 B235R Aero Wagon
1990 Saab 900S B202L
2004 Saab 9-5 B235R Aero Wagon