![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tässä olisi vielä halvempi ns. orkkis ->
https://webshop-fi.saabparts.com/9000/e ... r-aut-gear
Eski
Ei kai se alustan ruostesuojaaminen ajossa niin haittaa, mutta kesken vedätyksen koneesta kadonneista öljyistä olisin huolissani
Ei se sinänsä haittaa, mutta vaikka on "tuttu" katsastusmies niin se ei osaa arvostaa noita öljyvuotoja ihan kauheasti.
Eikös ne voi vanhat letkut pistää poikki ja sopivalla hylsyllä availla pyöränkaaren kautta?Cona kirjoitti: ↑Ti Helmi 16, 2021 09:49Kolkin lähtö on helppo irrottaa, siinähän on vaan se "Clamppi", joka pitää letkuja yhdellä hennolla pultilla. Samassa tilassa pitäis pystyä lenkin tms. kanssa availemaan NG900 letkulähdöt ja äkkiseltään tuntuu mahdottomalta rastilta. Koitin googlailla, että onko joku moista operaatiota tehnyt, mutta en löytänyt kuva/videomateriaalia.
Se on ihan totta, että ei viitsi laittaa vähänkään arveluttavia letkuja tai kennoja laittaa, kun ei tarvitse olla iso vuotokohta, kun pukkaa paineilla koko alustan öljyiseksi. Varsinkaan, kun sen tarvikekennon laittaminen ei ole edes kustannuskysymys.