Kiitos vinkeistä!
Se raja menee vm. 2003-2006 ja vm. 2007-2012.SS kirjoitti: ↑Ma Maalis 08, 2021 22:302007 ja vanhemmissa homma on hieman hankalampi kun se "soitin" on ainoastaan käyttöpaneeli ja itse laite ymmärtääkseni jossain kojelaudan syövereissä. Lisäksi noissa on tehty liitännän vahvarille valokuidulla.
Mulla 2008 malli jossa GM konsernimankka, siinä ei enää ole valokuituja ja koko radio on yksi iso mötikkä. Näissä vaihto on huomattavasti helpompi operaatio.
Kiitos korjauksesta, 2007 oli tiedossa mutta kirjoittaessa kävi joku käpy.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑Ti Maalis 09, 2021 22:32Se raja menee vm. 2003-2006 ja vm. 2007-2012.SS kirjoitti: ↑Ma Maalis 08, 2021 22:302007 ja vanhemmissa homma on hieman hankalampi kun se "soitin" on ainoastaan käyttöpaneeli ja itse laite ymmärtääkseni jossain kojelaudan syövereissä. Lisäksi noissa on tehty liitännän vahvarille valokuidulla.
Mulla 2008 malli jossa GM konsernimankka, siinä ei enää ole valokuituja ja koko radio on yksi iso mötikkä. Näissä vaihto on huomattavasti helpompi operaatio.
Ensiksi mainituissa on valokuituyhteydellä toimiva mankka ja jälkimmäisessä GM:n konsernimankka, joka on joko Fujitsu Tenin valmistama vihreällä näytöllä varustettu perusmankka, tai sitten värikosketusnäytöllä varustettu navigaatiomankka.
Vuosimallin 2007 NG9-3 on siitä "erilainen" kuin muut, että se viimeinen faceliftaamaton vuosimalli, mutta siinä on jo uudentyyppinen kojelauta.
Asiasta kukkaruukkuun ja offtopicin puolelle: olen miettinyt, onko tuossa meidän 7/2007 cabbessa ESP:tä, kun se on kuulemma ollut vakiona vasta vm. 2008 NG9-3:ssa
Faceliftissä on valikossa tuo, samalla lähtee luistonestokin. Tuo toimii ihan kivasti, puuttuu pehmeästi vasta kun on tarve ja pienet luistelut on ok. Sama pätee luistonestoon, ei oo tarvetta ottaa pois edes hangessa möyriessä
Jep. Hieno toteutus - puuttuu menoon ajossa, muttei liian aikaisin (kärry perässä selvästi aiemmin) ja pehmeästi sen sijaan, että rusauttelisi autoa väkivalloin ja/tai heti kun vähänkin luistaa.
Vm. 2007 se on vielä kojetaulussa. Samalla lähtee luistonesto pois päältä.
Kyllä näin on.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑La Maalis 13, 2021 09:25Ymmärtääkseni vm. 2008:ssa se on siirretty ajotietokoneen valikkoon.
Tarkoittaako tuo sitä, että ne käyvät SC:n takaluukkuun?Turbo Sensonic kirjoitti: ↑Ma Heinä 19, 2021 12:29Minulla olisi muuten aikanaan Trollhättanista ostettu käyttämätön Alpinen 200W 5x7" kaiutinpari, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.
Miten tuota (aikaviive) säädetään vakio Saabin audioärjestelmässä