Joo kyllä mä sen ostankin, ei tarvitse kun ajaa tohon keskustaan siellä niitä on.
Mutta noi mun testireissut kestää välillä niin kauan, että kyllä siinä hyytyy ehjäkin fläppärin akku
Toi akku mikä siinä nyt on kestää jotain 2 tuntia kesällä ja talvella tunnin
EDIT: Niin tässä mun käytössä riittää kunhan se invertteri vaan on siellä jalkatilassa antamassa paukkuja tolle fläpälle.
xjford kirjoitti:ainakin joissain lcd näytöissä pystyy kuvan kääntää ruudulla ylösalasin. jos se onnistuis läppäris ni senhä vois ruuvata kattoon kiinni ja kääntää sieltä esiin
Noin on. Tosin ne vehkeet, joissa on tuo ominaisuus, eivät yleensä ole kevyen sarjan koneita.
Isot peltiruuvit katon läpi eivät välttämättä vaikuta kovin esteettisiltä hienostuneessa Saab-kulkineessa
verhoilu irti ja sialla kiskot kattoon kiinni. sit verhoilu takas. varmasti pyssyy
mitä sitä turhaan kattoon kun hanskalokeroon mahtuu.
mutta millaisen systeemin siihen väsäis ettei se läppäri ois "irtonainen"...tilaa ois läppärin jälkeen hanskalokerossa yhteensä 1cm eli 0.5cm molemmin puolin ni ahdasta tulee. ellei tee silleen et läppärin alle joku alusta jonka alla sit on hanskalokeros pyörät, sit se liukuu sieltä ulos ja sen saa jotenkin hanskalokeroa vasten lukittua, no sais koneen ny ensin ni ois helpompi miettii
Mitä Gepsiä mäksä käytät/mistä ostit ja mitä maksoit???
Kaverilla on Claes Olsonilta ostettu noin sadan euron gps (mallia en valitettavasti tiedä/ei näytöllinen/vaatii läppärin), magneetilla ja vedenpitävä. Toimi todella hyvin kun löi auton kattoon kiinni. Karttapohjana toimi Garminin kartat. Koneeseen virrat tupakansytyttimestä. Kone oli hiukan kookas sylissä pitää kun ei ollut kiinni asennettu, mutta oli erittäin käytännöllinen systeemi!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
saabracing kirjoitti:Inverttereistä puheenollen, tekeekö bilteman inverttereillä mitään ???
Juuri tietokoneen kytkemiseksi autoon...
Ei yleensäkkään ole kokemusta noista, mutta mun fläppärin muuntaja ottaa max. virtaa 1,8A*230V=414W jatkuvaa tehoa. Eli ton biliksen isomman pitäisi riittää.
Tuli tilattua 300W:nen, Kerroin myyjälle mikä on käyttötarkoitus. Kertoi vain, että se mitä fläppärin muuntajassa lukee ei ole todellinen virrankulutus. ainakaan mulla , koska sisääntuleva AC voi olla 100-240V. Eli noin 1,2-1,5A.
Kertoi käyttäneensä jopa tuossa käytössä 150W:sta.
juu ei tod pidä paikkaansa nuo monen sadan watin tehon otot! aivan varmasti riittää se bilteman 300W.
2,2GHz kolmella kovolla 9800pro kotikoneenikin litulla idle ~150W rasituksessa vähän yli 200W...
mikkoimp kirjoitti:juu ei tod pidä paikkaansa nuo monen sadan watin tehon otot! aivan varmasti riittää se bilteman 300W.
2,2GHz kolmella kovolla 9800pro kotikoneenikin litulla idle ~150W rasituksessa vähän yli 200W...
ei ne watit pidäkkään paikkaansa mutta ku esim 300w invertteri ei pysty antamaan tollasta virtamäärää mitä mun kone tarttee, joten se täytyy laskee tolleen niinku se ottais 575w
Mäksä kirjoitti:ei ne watit pidäkkään paikkaansa mutta ku esim 300w invertteri ei pysty antamaan tollasta virtamäärää mitä mun kone tarttee, joten se täytyy laskee tolleen niinku se ottais 575w
se virta huippu voi pitää ~100 voltilla suurin piirtein paikkansa eli 250W. vai mille jännite alueelle se laturi on? yleensähän ne on hakkureita jotka sopii 100-250V..
perkeles, verkkokauppa lopettanut tuon flybook mininote:n, järkeillyt ostavani semmoisen, mutta ei sitten! olisi ollut juuri passelin kokoinen...