jotenki pitäisi saada keksittyä sopiva liitos miten sais ton 2.5" rosteri putkiston hyvin kiinni siihen kohtaan missä i16 alla tupla 2" muuttuu yhdeksi 2" hmm
jos joku joskus on tollasta sattunut rakentamaan jne jne olis kiva tietää miten ovat isompaa putkea sinne alle laittaneet tai mistä asti ? toi 2" taitaa ahistaa pikkasen pariinki kertaan pönttö sanonu poks
Käytiin vähän samanlaisesta aiheesta kova keskustelu yhden asentajan kanssa. Meinasi että, kun laitta 3" tulemaan heti siitä mistä pakosarja loppuu, niin tulee lisää potkua yläkierroksilla ja ÄÄNIÄ
Siihen tulokseen päädyttiin, että haittaa on siitä jos takapöntöltä lähtee 3" ja muu on vakio rööriä.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Joo 3" putki parin litran vaparipannussa vie sitten KAIKKI keskialueen väännöt.. Ja putken virtausnopeus laskee siihen malliin että saa kyllä hermojaraastavan kuminan sisälle. Ja samasta virtausnopeuden laskemisesta johtuu että pakosarja ei sitten toimi kunnolla, pulssit päin..
Eli jos haluaa mörinää ja teinirispektiä niin ensimmäinen puolisko putkesta 2" ja loppuputki sitten niin isoa kuin haluaa.
pitäähän sitä vaan sabaa päästä räpeltämään se on pää asia ja vielä kun putki materiaaleja saan ilmaiseksi.
muutenkin tarkoitus on kokeilla hiukan erillaisia vaihtoehtoja kokeilla miten toimii jne voishan siihen laittaa vaikka pelkät vapaasti virtaavat pöntötki og putkella ja jos haluaisin vaan ääntä ulos ni sit en ees kyselis mitään vaan iskisin vaan pari pönttöä pois ja 3" tilalle huh