-2013 ja sitä uudempien korimallien bensakoneet ei ole ketjulla vaan 6v välein vaihdettavalla hihnalla (ekat mallit hihnoineen lienevät ikuisia kun ei hihnanvaihtoväliä ollenkaan) Oliko dieselit missään kohtaa ketjulla, sitä en muista. Ketjun venymiset kuitenkin historiaa.
-DSG:stä en ole kuullut kitinää saman 2013 jälkeen kuin yksittäistapauksia. Ehkä jopa vähemmän kuin muiden valmistajien automaateista tai automaatin kaltaisista.
-Saabbien jälkeen ajellut 6xseat leon 13-, 3xnykymallin superb 16- ja pari octaviaa, ja ainoa mitä tarttis noitua on nykyiset octaviat softansa ja käytettävyytensä puolesta.
-Ennen saabbeja oli pari octaviaa diesel & bensa ja kuuluisa tuplaturbo 1.4tsi dsg:llä ja kaikki ilman mitään ongelmaa.
-Eihän noilla huomattavia kilometrejä tullut ja varmasti häviää 300tkm ajettuna luotettavuudessaan 1.6 corollalle.
-Paskasta ei voi löytää kultaa kuin kummelista joten pieni pelko pärsseessä pitää olla aina kun 200tkm ajettua haaveilee.
-Eihän noi nyt mitään autoja ole, tai ainakaan sellaisia joilla ois ilo ajaa. Autot sit erikseen.
Otetaas sen verran vielä tähän lopuksi et odottelin aikoinaan Leonin huoltoa länsiauto-magneetti-mikä se nyt olikaan ja kurkkasin Opel Mokkan sisälle. Eipä tarvi kymmeneen vuoteen katsoa uudestaa, oli sen verran ankea esitys.
Uusin insignia tosin päällepäin ihan sievä

Kurkkaan inkun sisälle kun 10v täynnä.