Murheina vain ne vakiot, kuskin penkinlämmitin ja takaluukun ledinauha, molemmat tuli korjautettua. Jakopääkin tuli uusittua, tosin tavallaan turhaan, koska sieltä ei löytynyt mitään suurempaa kulumaa, vain lievää ketjun venymistä. Merkkiliikkeen mukaan sitä ei olisi edes silloin tarvinnut tehdä, mutta itse sen halusin tehtävän. Muuten vain normaalit huollot ja kulutusosia, xenon polttimot, akkuja 2 kpl, etujarrupalat ym pientä.
Auton käyttöprofiili on muuttunut sen verran että NG 9-5 ei välttämättä enää ollut paras nykyiseen, suurin osa ajoista kun on kaupunkiajoa. Tämän vuoksi uusi auto onkin sitten plug-in hybridi, saa nähdä kuinka pienellä polttoainemäärällä tämän saa menemään. Joka tapauksessa jäihän omaan käyttöön vielä tuo 9-3, sekä kesällä muutaman sata kilometriä keräävä vanha 9-5. Tällainen tuli tilalle:



 Hyviä autoja ne on, Ja ainakin meillä tuo D6 pelittää kivasti, varsinkin sähköllä, mitänyt Kessyn ovitunnistimet ei toimi kunnolla ja kompuran saanut vaihtaa kerran vuoteen.
  Hyviä autoja ne on, Ja ainakin meillä tuo D6 pelittää kivasti, varsinkin sähköllä, mitänyt Kessyn ovitunnistimet ei toimi kunnolla ja kompuran saanut vaihtaa kerran vuoteen. 
  
 
 ista luopumisen kanssa, voimia Volvon kanssa
 ista luopumisen kanssa, voimia Volvon kanssa   
 

