jariha kirjoitti:Todella tyylikäs, vaikkakin 99 customoinnista menee maku siinä vaiheessa, kun siihen laitetaan satkun kojelauta. Siinä katoaa ysiysin henki samalla. Siinä vaiheessa mä ruksaan sivun kiinni ja jatkaan surffailua muualla. Ei sit herneitä nenään, tää on ihan henkilökohtainen juttu.
Allekirjoitan täysin. Minunkaan mielestäni ei ole oikein itua siinä...kuten ei siinäkään, että laittaisi kuuppaan sen satkun taulun Mutta makunsa kullakin...(Tähän voisi laittaa myös tuolle autolle kommentiksi sen kuvan, josse lukee, että "Amis! Hitleriäkin naurattaa!")...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
jariha kirjoitti:Todella tyylikäs, vaikkakin 99 customoinnista menee maku siinä vaiheessa, kun siihen laitetaan satkun kojelauta. Siinä katoaa ysiysin henki samalla. Siinä vaiheessa mä ruksaan sivun kiinni ja jatkaan surffailua muualla. Ei sit herneitä nenään, tää on ihan henkilökohtainen juttu.
Itseäni vähän ihmetyttää myös tuo. Mielestäni 99:n mittaristo pyöreine mittareineen on hemmetin paljon paremman näköinen kuin satkun.
Itseäni vähän ihmetyttää myös tuo. Mielestäni 99:n mittaristo pyöreine mittareineen on hemmetin paljon paremman näköinen kuin satkun.
niinhän se on
itse en menisi milloinkaan vaihtamaan ysiysin mahdottoman hienoa kojelautaa mihinkään
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
En käy silti kiistämään, etteikö tämä hieno ole, mutta ei se kyllä ysiysiltä enää vaikuta. Ysiysin kojelauta on erittäin persoonallinen ja yksi suurimmista yksittäisistä syistä, miksi pidän ko. automallista...
Henk.kohti. mielipiteeni: Tupliksen kojelauta on nätimpi, ja satkun kojelauta on se kätevämpi Hienoja ne on kyllä molemmat, paljon kivempiä kuin vaikkapa tämä:
*oksennus* Puistattaa ajatuskin siitä että vielä joutuisi tuota örmyä katselemaan...(Sori Myrkky) Mutta kyllä näihin verrattuna mikä tahansa Saabin lankku on tyylikäs.
-Bror-Erik Wallenius
sivuprofiilista tulee väkisinkin mieleen BMW 850. viimeistelytaso hivelee silmiä, mutta silti kokonaisuus on karsea
joo, 99:n mittaristo on nostalginen, alfaromeo tyylinen, satkun mittaristo on ehkä vähän lentokonemainen, mutta kieltämättä käytännöllinen, erityisesti mittariston syvennyskessä kännykkä matkustaa erittäin kätevästi!
toi vihreä "jenkki"ysiysi on sairaan makee. Siis ei saabisti-lasieni läpi katsottuna, vaan ihan yleensä autoharrastajan laseilla katsottuna (juu kyl mulla on molemmat lasit käytössä). Mun mielestä auto on hyvällä jenkkimaulla tehty.
tknummelin, äläs ny parjaa mitsua, et ilmeisesti ole ikinä istahtanut FSO Polonesin rattiin?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
kun vertaa tota punaista sekasikiötä ja vihreätä jenkkityylistä, tulee ekana mieleen, että vihreä implementaatio korostaa ja kunnioittaa ysiysin onnistunutta korimuotoilua ja sen kurveja. punainen keksintö taas yrittää tehdä ysiysistä jonkun muun auton mitä se ei ole.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
"joo, 99:n mittaristo on nostalginen, alfaromeo tyylinen, satkun mittaristo on ehkä vähän lentokonemainen, mutta kieltämättä käytännöllinen, erityisesti mittariston syvennyskessä kännykkä matkustaa erittäin kätevästi! "
mulla kännykkä tippuu syliin kun painaa kaasun pohjaan heh.. ei vaiskaa.. ei kännykkä edes mahdu 99:n syvennykseen..
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (1995-05-09)
Antal ägare: 5
Datum för första reg.: 1969-07-18
Producentansvarig:
I trafik första gång: 1969-07-18
Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Direktimport: Nej
Utredning: Nej
Tillfällig registrering: Nej
Tekniska data