M3-peilit OG900
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Jos ylä tukivarren kiinnitys pistettä nostaa ylemmäks niin eikös sillon jousen lautanen nouse samalla ylös päin ja maa vara kasvaa, ite ainakin aattelin puottaa alemaaks sitä ylä tukivartta.tetammi kirjoitti:Täällä on ennenkin ollut juttua että siirtää ylätukivarren kiinnityspistettä ylemmäs niin saa sopivaste mataluutta mutta vielä joustaa. Töitä tuossa on tietty hieman enempi.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Takapuskuria joutuu leikkaamaan niin sivusuunnassa sekä pitkittäissuunnassa, että sopii. on liian kapea alunperin. sekä 5 cm liian lyhyt sivuista. joutuu jatkamaan että saa hyvän.sc^ kirjoitti:Hei, noi 9-3 puskurit, käykö ne ihan suoraan heittämällä paikalleen?
Aika siistiltä näyttää tuossa satkussa meinaan.
etupuskinta ei tartte niin paljon leikellä, lamppujen kohdilta, jotta saa hyvin istuvan.
Muuten hyvä, riippuu kuinka syvälle laittaa etupuskurin, tartteeko jatkaa vai ei sivuista.
Kiinnitykset joutuu rakentelemaan itse.