Offtopicina tähän: ihme, että BSR on poistanut sivuiltaan nuo mittaamansa ohituskiihtyvyyslukemat. Omasta mielestäni auton virityssetistä saisi paremman kuvan, kun valmistaja ilmoittaisi sekä tehon, väännön, että ohituskiihtyvyysarvot.CC Aero kirjoitti:Näyttäisihän 190 heppaisesta 1.8 T saavan pelkällä lastulla 230 hp 368Nm:
http://www.bsrab.se/se/1_trimsatser_vag ... imsats=215
Kyllä se ainakin meikäläiselle riittäisi (ainakin hetkeksi) nelivedon kanssa..
Dynot voivat kertoa lähes mitä vaan, mutta jos ohituskiihtyvyys ei ole lähelläkään valmistajan antamia lukuja, niin sitten valmistaja on kyllä "suolannut" arvojaan


 Hyvin on nippu kestänyt kasassa jo pidempään ja tietyillä nopeuksilla, kuten 50-150 on auto NOPEA tosin vasta 150 jälkeen kaikki pito siirtyy tiehen... Autohan on Ibiza ja btw. myynnissä.
 Hyvin on nippu kestänyt kasassa jo pidempään ja tietyillä nopeuksilla, kuten 50-150 on auto NOPEA tosin vasta 150 jälkeen kaikki pito siirtyy tiehen... Autohan on Ibiza ja btw. myynnissä.