Löytyi yksi irronnut letku. Se saattaisi selittää öljyntiputuksenkin. Se oli tuo yksisuuntaventtiilin toinen pää.
Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Kaarina
Saab 9-5 2,0t MY2003. 3”DP, Bosch EV14-790cc, TD04-15T, Softa by Nappe
Muut projektit:
Suzuki SJ413 https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85433
Saab 9-5 2,0t MY2003. 3”DP, Bosch EV14-790cc, TD04-15T, Softa by Nappe
Muut projektit:
Suzuki SJ413 https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85433
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24239
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Mikä funktio nippusiteillä on?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
^Jo tovi kun tuota vaaleaa yksisuuntaventtiiliä tuli edellisessä viirussa katsottua@vaihto.
Oma arvaus, olikohan siinä jokin kiinnike pitämässä, nuo letkut sen verran pehmeitä uutena ja
haperoina vanhana että jossain kiinnike, pitää edes jotenkin paikallaan että ei tuu vekkiä letkuun.
Oma arvaus, olikohan siinä jokin kiinnike pitämässä, nuo letkut sen verran pehmeitä uutena ja
haperoina vanhana että jossain kiinnike, pitää edes jotenkin paikallaan että ei tuu vekkiä letkuun.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24239
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Ois ne varmaan tehtaalla asentanu telineen jos se tatvis sellaisen.
Letkut ja takaisku vaihtoon
Letkut ja takaisku vaihtoon
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Viirussa oli näin, eli kiinnike siinä on, vaan viirussa toinen letku oli ns kovamuovia siinä kohtaa. Piti varovasti porata venttiilin pätkä letkusta.^Jo tovi kun tuota vaaleaa yksisuuntaventtiiliä tuli edellisessä viirussa katsottua@vaihto.
Oma arvaus, olikohan siinä jokin kiinnike pitämässä
Vanhemassa femmassa tuo kohta näyttää olevan kumiletkua tuossa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Ensimmäinen Saabini! Saab 9-5 STW 2,0T
Tuollain se oli siinä kun auton ostin, joten olkoon tästä lähinkin. En tiedä miten alunperin ollut. No nyt kuitenkin vikakoodit pysynyt poissa. Niin ja otetaan tuota kytkimen pitämättömyyttä vähän takaisin. Taisi käydä niin että oli imupuolella niin iso vuoto että sai hallitsemattomasti ilmaa ahtimelle ja sai tarpeettomia tehoja Nyt ”ikävä kyllä” maltillisempi
Kaarina
Saab 9-5 2,0t MY2003. 3”DP, Bosch EV14-790cc, TD04-15T, Softa by Nappe
Muut projektit:
Suzuki SJ413 https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85433
Saab 9-5 2,0t MY2003. 3”DP, Bosch EV14-790cc, TD04-15T, Softa by Nappe
Muut projektit:
Suzuki SJ413 https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85433