Tänään nyt sitte kun on kymmenen astetta pakkasta, tuli pakottava tarve päästä ropaan autoa ilman hanskoja. Toimenpiteenähän toi on nopea, kun vetää vaan suoraan sulakeryöstäjällä alipainepumpun sulakepaikalta ja tommosella valmiilla kutistejatkolla homma kotiin. Oli sen verran tuuria, että tuo vain yksin päin sopiva ryöstäjä sopi kerrasta oikein päin.
Tosin kun en ole koskaan ennen tommosta käyttänyt ja loppui usko ton sukan kärventämisessä Portasolin kaasukolvilla, päätin vetää sen oletetun tinaklöntin kasaan ja lopuks vulkanoituvaa teippiä koko hässäkän yli. Ei varmaan liitoksen laadulla ole kauheasti väliä parin ledin polttamisessa...
En jaksanut myöskään reitittää johtoa sen kummemmin, joten vedin sen vaan kannen välistä. Ei toi varmaan enää veteen upotusta kestä, mutta kun en perinteisesti konetilaa koskaan pese, niin en keksi tuosta mitään haittaakaan koituvan.
Nyt on niin jonne, että tuli ainaki stage 1 -teho ilman softausta ja lisävalo sai double up -toimintoa vastaavan valotehon, vaikka rajotinkarva onkin edelleen kiinni

Ja juu... Tuo on siis nyt virtalukon takaa. Eli valokytkin 0-asennossa palaa tuo jonneparkki, vaikka muut valot ovatkin pois päältä. Tosin nythän voin esittää, niinku toi olis muka DRL-valo
