https://www.verkkouutiset.fi/nain-miest ... /#bae1ab11
J Rinta-Joupin näkemys ostovalinnoista. Aika Korealaisvoittoiselta näyttää naisten ostot, miehillä taas Saksalaisia premiumautoja.
Itsekin olen sortunut muutaman mersun ostamaan kakkosautoksi, ei ole täyttänyt minun vaatimuksia kaikilta osin, lisäksi sukulais-ja tuttavapiirissä aivan liikaa mersuja, on tullut liian tutuiksi remonteissa
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Ehkä miehet vain asioi liikkeissä ja vaihtaa autojaan useammin, joten heitä on ylipäätään enemmän asiakkaina. Ja ehkä saksalaisia autoja vaan menee liikkeestä enemmän läpi joten ne vetää kärkeä
Lisäksi tässähän ei ollut mitään puhetta hinnoista, pelkästään merkeistä. Eli jos esim. 10 miestä ostaa tonnin nokivasaroita siinä ajassa kuin 1 nainen ostaa vuoden vanhan Kia Stingerin, niin iltalehtiotsikon tyyliin voidaan sanoa että "siinä ajassa kun 10 miestä ostaa saksalaisen premiumin, 1 nainen ostaa yhden korealaisen" jolloin otsikosta tulee tavallaan harhaanjohtava
https://www.rintajouppi.fi/tiedote/auto ... t-ostavat/
J.Rinta-Jouppi on melko merkittävä autokauppias Suomessa, jos he ilmoittavat omat tilastot, eihän he voi olla väärässä, vai voiko?
Muuten myivät SAABeja loppuun asti ainakin Seinäjoella, niin kauan kun uusia sai, Scan-Auto Seinäjoki lopetti jo aikaisemmin.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Ehkä miehet vain asioi liikkeissä ja vaihtaa autojaan useammin, joten heitä on ylipäätään enemmän asiakkaina. Ja ehkä saksalaisia autoja vaan menee liikkeestä enemmän läpi joten ne vetää kärkeä
Kävin eilen koeistumassa kymmenkunta Audia ja Bemaria. Joko nämä liikkeissä asioivat miehet ovat erittäin pienikokoisia tai sitten siellä asioivat naiset. Jokaisessa, korostan, jokaisessa autossa kuskin penkki oli todella edessä ja ratti vedetty niin taakse kuin mahdollista. Osassa jouduin ennen istuutumistani siirtämään penkkiä ensin taaksepäin, että mahduin sisään.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Kyllä usein on hintalappu tärkeä mitä on auton tuulilasin laitettu. En tiedä kuinka montaa neidokaista on Kia Stingerin omistaja mutta montaa neidokaista aja jonkinlaisilla Kiaai ja Hjuundai saippulaatikkoilla missä konepelttin alla on mikromootori ja takana vetokoukku. Eli matelevat tien päällä koska teho ei riittää, auto heittele 80 km/h vauhdissa ja ajotyyli on jojomaista koska semmöisissä vehkeissä ole edes vakkari. Vetokoukku on sen varteen,että sais kolhia toisen kuskin SAABia koska parkkitutka on kallis varuste. Mutta on myös semmöisiä Naisia kuka vetävät Onemile ajossa 315 km/h Audi S8 rattin takana ja ajavat SAABilla jäärata kovemalla vauhtilla kuin monet Miehet.
Ehkä miehet vain asioi liikkeissä ja vaihtaa autojaan useammin, joten heitä on ylipäätään enemmän asiakkaina. Ja ehkä saksalaisia autoja vaan menee liikkeestä enemmän läpi joten ne vetää kärkeä
Kävin eilen koeistumassa kymmenkunta Audia ja Bemaria. Joko nämä liikkeissä asioivat miehet ovat erittäin pienikokoisia tai sitten siellä asioivat naiset. Jokaisessa, korostan, jokaisessa autossa kuskin penkki oli todella edessä ja ratti vedetty niin taakse kuin mahdollista. Osassa jouduin ennen istuutumistani siirtämään penkkiä ensin taaksepäin, että mahduin sisään.
Vanha myyntikikka on myös siirtää kuskin penkki eteen jolloin takatilat näyttää tilavammilta. Jos koeistuntaan edetään siirtyy penkki taakse, mutta mielikuva on jo syntynyt.