Og900 coolerin vaihto

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

mikkoimp kirjoitti: aamulla projektin aloin, pakko tulla välissä syömään, ja tietysti täällä käymään :roll: !
ollaan jo saatu cooleri istutettua nokalle ja putki siitä imusarjalle. vielä puuttuu tuo kompuralta coolerille putki.. :arrow: eikun jatkamaan!
Mites sulla projekti edistyy. Joko on käyty testailemassa?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

kyllä se lauantaina valmiiksi tuli!
että testailemassa on kyllä käyty.
joku liitos tuntuisi vähän vuotavan , pitäisi keksiä jotain tiivistettä mitä niihin jatkoihin laittaisi, semmoista että saisi vielä purettuakin putkiston. kun ovat aika kolmion muotoisia nuo pakoputken käyrät, niistä tein mutkat letku liitoksilla...

mutta aika rajusti puskee saapas nyt kun pitää ahdot 1,5, vähän yli 3000 kierroksessa tosin tippuu ~kiloon... sujuu ohitukset vitosella nopeammin kuin nelosella :twisted: !
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Tepa turbo
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Pe Elo 08, 2003 14:42
Paikkakunta: Sievi

Viesti Kirjoittaja Tepa turbo »

mikkoimp kirjoitti: sujuu ohitukset vitosella nopeammin kuin nelosella :twisted: !
Tuota viitosella ohittelua en suosittelisi harrastamaan, jos ei tykkää laatikko sulkeisista :( .

Vääntö murhaa.... 8)
vm.1986 9000i special ;-)
#2008
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Tepa turbo kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti: sujuu ohitukset vitosella nopeammin kuin nelosella :twisted: !
Tuota viitosella ohittelua en suosittelisi harrastamaan, jos ei tykkää laatikko sulkeisista :( .

Vääntö murhaa.... 8)

niinhän se tuppaa vähän kärsimään....
kesällä kumminkin olisi tarkoitus vaihtaa pitemmällä ensiöllä oleva laatikko paikalle muutenkin....
Viimeksi muokannut mikkoimp, Ma Maalis 21, 2005 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

mikkoimp kirjoitti:kyllä se lauantaina valmiiksi tuli!
että testailemassa on kyllä käyty.
joku liitos tuntuisi vähän vuotavan , pitäisi keksiä jotain tiivistettä mitä niihin jatkoihin laittaisi, semmoista että saisi vielä purettuakin putkiston. kun ovat aika kolmion muotoisia nuo pakoputken käyrät, niistä tein mutkat letku liitoksilla...

mutta aika rajusti puskee saapas nyt kun pitää ahdot 1,5, vähän yli 3000 kierroksessa tosin tippuu ~kiloon... sujuu ohitukset vitosella nopeammin kuin nelosella :twisted: !
Mulla t8 satku käyttäytyy juuri noin kanssa.Alle 3000rpm ahdot 1.4kiloa siitä sitten peruspaineille.Nyt on ruvennu kytkin luistaa..Johan tolla kerkes 3kuukautta ajella.Mullakaan ei kannata alaspäin vaihtaa.Hitaammin kiihtyy 80-120 välin kolmosella kuin vitosella.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mutta kertokaas nyt jotain ainatte millä tiivistäisin nuo letkut!!
meinasin jo lyödä sikaa täyteen, niinkuin yleensä, sitten jopa mietein jos ja kun niitä joutuu availemaan!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Itse ainakin yrittäisin ensiksi kunnon lemmareilla, ennen mitään töhnien laittoa.
Kuva

Tuommoset saa niin perkeleen tiukkaan, että kumma jos vuotaa ;)
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Turbo900 kirjoitti:Itse ainakin yrittäisin ensiksi kunnon lemmareilla, ennen mitään töhnien laittoa.
Tuommoset saa niin perkeleen tiukkaan, että kumma jos vuotaa ;)
mistäs tommosia saa? motonetissa eikä etolassa ei ollut.
ja sen tiedän jos turbo pajalta käyn ostamassa niin on varmaan luokkaa kympin kapple! taidan kokeilla ensin kahta klemmaria peräkkäin..
niin kun noita liitoksia on yhteensä 9... :oops:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Käyppä lähimmässä maatalouskaupassa. Siellä noita on lokaletkun lemmareitten nimellä.
Aki Peltola #1132
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Aksu900 kirjoitti:Käyppä lähimmässä maatalouskaupassa. Siellä noita on lokaletkun lemmareitten nimellä.
Meinasin just sanoa samaa. Isojoen konehallissa noita ainakin oli, ja hinta oli vaan murto-osa "tuningpuljujen" vastaaviin verrattuna.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

hewidero kirjoitti:
Aksu900 kirjoitti:Käyppä lähimmässä maatalouskaupassa. Siellä noita on lokaletkun lemmareitten nimellä.
Meinasin just sanoa samaa. Isojoen konehallissa noita ainakin oli, ja hinta oli vaan murto-osa "tuningpuljujen" vastaaviin verrattuna.
eli taidan suunnata tuonne isojoelle! vois vaikka käydä kelkkailemas joku päivä...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

mikkoimp kirjoitti:eli taidan suunnata tuonne isojoelle! vois vaikka käydä kelkkailemas joku päivä...
Joudut kelkkailemaan vähän kauemmaksi kuin Isojoelle. Isojoen konehallin päätoimipaikka nimittäin on Kauhajoella.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin