Koko homma alkoi siitä kun kunnostin yhden B204 koneen ja piti keksiä mihin koppaan sen upottais . Ensin oli ajatuksena ostaa joku munamallin kadetin raato ja vaan tehdä siitä ns . härski.

Sitten muistui mieleen että olen aina halunnut Calibran, koska se vaan on omaan silmään todella kaunis ja tekniikan vaihto moiseen on aika helppo homma . Mistäs mä ruosteettoman sellaisen löydän ? Se olikin seuraava haaste kun ei noita nyt muutenkaan liikaa ole. Törmäsin torin kautta yhteen pohjalaiseen harrastajaan ja sieltäpä löyty riisuttu Calibran koppa, jota ei tarvitse hitsata ! Kuljetus Kälviältä Nurmijärvelle järjestyi Erikksons Transportin kautta. Vahva suositus ! Noin 200€ ja koppa oli tallin pihassa

Koppa oli tosiaankin hyväkuntoinen ! Tähän olisi helppo laittaa kone sisään , kaaret hyttiin , kuppijakkarat lattiaan ja menox. KUNNES : Sekopää tallikaveri heitti idean täydfellisestä " saabittamisesta " ja sen varmistaakseen päätti sen kummempia miettimättä kiskoa kojelaudan huit kuuseen, ikäänkuin varmistaakseen että paluuta Opeliksi ei ole tältäkään osalta . Kun vielä poikapuoli kiskoi KAIKKI Opelin johdot pois korista niin olin ns. kusessa ilman paluuta mihinkään