Project Saablibra
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: Project Saablibra
Siis minä ainakin olen ihan syytön kaikkeen tämän projektin akitoimiseen ja toteamalla että et varmaan uskalla kun tiedän että se menee kuitenkin
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: Project Saablibra
Tämä projekti on todellakin kolmen setämiehen, yhtelaskettu ikä yli 150 vuotta , täysin pähkähullu " et uskalla , paskahousu" päänaukomisen surkea lopputulos
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: Project Saablibra
Mitä minäkö aukoisin päätä Höpö höpö vanha ei vittuile vanha neuvoo
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: Project Saablibra
Kuvasta osui silmään lämppärin säätimet. Mites nää menee? Onko systeemit täysin samanlaisia ja PnP vaan vaijerit/tangot/tms kiinni vai joutuuko jotain taikomaan?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: Project Saablibra
Lämppäri on saabista joten kaikki menee niinkuin saabiin kuuluu. Mitään ei tarvii ns. ranettaa vaan mennään oem tyylillä tossa kohtaa.
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: Project Saablibra
Tää on kyllä kova projekti, ja kova on vauhtikin. Tämä taidon näyte pitää kyllä nähdä valmiina livenä joskus.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Project Saablibra
Jep. siis se koko saatanallinen pömpeli rintapellistä otetaan Saabista ja siirretään Calibraan , bolt on ! . Kaikki letkulähdöt rintapellissä osuu ihan suoraan jne
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: Project Saablibra
No voidaan me lämmitellä vannejumpalla Mutta kyllä mä keksin aina jotain kivaa lisää
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: Project Saablibra
Olis samalla vaivalla mennyt automaatti-ilmastoinnillinen lämppärikin, vaikkei sellaista toki calibrassa ole ollutkaan.
Re: Project Saablibra
Jotkuthan laihduttavat saunomalla, mutta tämä Kaiteen tapa on varmaan hauskempi