Automaattivaihteistosta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Athlonisti
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: La Joulu 18, 2004 15:58
Paikkakunta: Kokkola

Automaattivaihteistosta

Viesti Kirjoittaja Athlonisti »

Kun laitan D:n päälle ja hellitän jarrusta, auto lähtee liikkeelle ilman kaasua ja menee vielä aika vilkkaasti, että esim kaupan pihassa joutuu melkein koko ajan jarrulla toppuuttelemaan. Onko tämä normaalia? Ainakin armeijassa telakuorma-auto ei lähteny liikeelle D:llä vasta kun anto kaasua..
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mulla matelee hidasta kävelyvauhtia tyhjäläynnillä. Just sellasta sopivaa parkkeeraamiseen.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tyhjäkäyntikierrokset liian korkealla? Semmoista matelua pitäisi tomaatin mennä D:llä ja ilman kaasua.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

peinu kirjoitti:Mulla matelee hidasta kävelyvauhtia tyhjäläynnillä. Just sellasta sopivaa parkkeeraamiseen.
Höpsis, parkkiin pitää vetäistä aina vauhdilla jottei muut ennätä ensin :wink:
Joo kyllähän tuo munkin tonttu tykkää ryömiä eteenpäin, ehkä jotain kävelyvauhtia menisi jos päästäisi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

peinu kirjoitti:Mulla matelee hidasta kävelyvauhtia tyhjäläynnillä. Just sellasta sopivaa parkkeeraamiseen.
Sama juttu täälläkin, jarrua pitää painaa liikennevaloissa että paikallaan pysyy.
Mutta liikkuu tosiaan matelemalla ( tyhjäkäynnillä ) kierrokset ovat siinä
950-1000r/min.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

kyllä sen kuulu eteenpäin ryömiä, mutta eikös niissä robotti automaateissa kuulu lähteä liikkeelle vasta kaasulla
BMW 525iA Touring Executive
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

mites teijän tontuissa jarrujen teho ? ite saa painaa aika voimalla jarrua ettei auto liikua tai että sen saa pysäytettyä esim kaupunkinopeuksissa, motarilla taas jarrut pelaa ok ? ...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

9000cst kirjoitti:mites teijän tontuissa jarrujen teho ? ite saa painaa aika voimalla jarrua ettei auto liikua tai että sen saa pysäytettyä esim kaupunkinopeuksissa, motarilla taas jarrut pelaa ok ? ...
mutsin 93vuoden abs:llä varustetussa tontussa pysähtyy kuin seinään ja omassa 89 absittomassa saa painella kyl oikeen kunnol eikä pysähdy minnekkään (palat yms vaihdettu uuteen et jarrut on kyl kunnos), liekkö jarrutehostimessa häikkää
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin