Hjälp!! Digiboksista asiaa.

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Saha
"Turbo"

Hjälp!! Digiboksista asiaa.

Viesti Kirjoittaja Saha »

Nyt tarttis hommata digiboksi eikä hajuakaan mikä kannattais hommata 8O Nyt jos on hyviä ja huonoja kokemuksia jostain tietystä merkistä niin infoa tulemaan!

Oon siis ostamassa ihan perusboksia eli ei tallentavaa ja antenniverkkoon. Oon katellu mm. seuraavia:

* Nokia 120t conax
* Medion Mdt9010cx conax
* Salora dvb-t420
* Panasonic Tu-ct20

Eli onko joku noista ostamisen arvoinen. Kaikki maksaa alle 200 €

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa antaa neuvoja!
Holmes
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Holmes »

Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
9000 automaatilla
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Mulla Sony (Olikohan jotain DTX 800), ollut tosi hyvä ja saa äänetkin tarvittaessa valokaapelia pitkin vahvariin... Helppo käyttää ja nopea laittaa käyttökuntoon. Suosittelen. Oli muuten Hifi ja TM lehtien testimenestyjä... ja hintaa alle 200. Oliskohan ollu jotain 180 euroa.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Meillä on ollut tuo Panasonicin malli kohta vuoden verran käytössä ja on toiminut hyvin. Helppo asentaa ja käyttää.

Edit: Pirun typot :oops: .
Viimeksi muokannut Japso, Ti Maalis 22, 2005 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Foxbody turbo
SSAero
"Turbo"

Re: Hjälp!! Digiboksista asiaa.

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Saha kirjoitti:Nyt tarttis hommata digiboksi eikä hajuakaan mikä kannattais hommata 8O Nyt jos on hyviä ja huonoja kokemuksia jostain tietystä merkistä niin infoa tulemaan!

Oon siis ostamassa ihan perusboksia eli ei tallentavaa ja antenniverkkoon. Oon katellu mm. seuraavia:

* Nokia 120t conax
* Medion Mdt9010cx conax
* Salora dvb-t420
* Panasonic Tu-ct20

Eli onko joku noista ostamisen arvoinen. Kaikki maksaa alle 200 €

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa antaa neuvoja!
Oletko ajatellut MHP-versiota? Itselläni i-Can. Tosin vielä ei paljoakaan interaktiivisia palveluja, mutta tosi hyvä texti-TV sivusto tulee jo nyt.

Itselläni myös Canal Digitalin Combo, jossa sat-viritin + digi-boxi samassa. Vielä, kun olisi tallentava (HD/DVD), olisi täydellinen.

SSAero
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Meillä 2x Nokia 110T, oikein pätevä laite, vanhemman joutuu kylläkin noin kerran kuukaudessa "buuttaamaan" eli virrat pois ja takaisin, lienee jokin softahäiriö yms, menee varmaan päivittämällä, menee tuolloin täysin myksäksi ja ruutuun jää musta kuva. Puoli vuotta uudemmassa ei ole tuota ongelmaa.
120T on kaiketi sama laite kuin 110T mutta siinä on lisäksi kortinlukija, sitä en halunnut koska kesällä olisi satelliitin kautta tarkoitus saada näkyviin useita satoja maksuttomia kanavia :D
Nokia oli noista pienikokoisin, siksi siihen päädyin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Meillä on Philipsin DTR-1000 -digiboksi. Oli halpa ja ollaan oltu tyytyväisiä. Jos haluaa saman vehkeen kortinlukijalla, niin sitten kannattaa satsata DTR-2000 -malliin, joka maksaa noin 170 euroa.

Philips on siitä hyvä, että siinä on vakiona kaksi Scart -liitintä. Toisen voi laittaa kiinni televisioon ja toisen videonauhuriin/tallentavaan DVD -soittimeen. Esim. Nokian 110T ja 120T -bokseissa on vain yksi Scart -liitin, jolloin täytyy ostaa Scart -jakaja, jos haluaa yhdistää boksiin sekä TV:n että VCR:n.

Philips on toiminut todella loistavasti ja tuonut "mukanaan" muutaman tosi hyödyllisen kanavan, kuten SubTV:n, YLE Teeman ja sokerina pohjalla, varsinkin SEXTV:n 8) :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

suosittelen humaxia medionia
BMW 525iA Touring Executive
Saha
"Turbo"

...

Viesti Kirjoittaja Saha »

Kiitoksia kaikille vastanneille. Tosta Humaxista oon kuullu pelkkää hyvää, mutta se on toistaiseksi liian kallis mulle. Pitäis saaha alle 200, mielellään reilusti alle :lol:

Täytyy jatkaa vielä tutkimista. Luultavasti kallistuu tohon Nokiaan eller Saloraan (vai onko ne ihan sama laite :lol: :lol: ) Enivei, kiitoksia tiedoista!
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

medionia saa alle satasen, niinkuin saa kyllä humaxinkin laitteita

ja mun kokemukset pohjautuu sekä omiin kokemuksiin sekä ihmisten jotka näitä ostavat (olin työharjottelussa tv liikkeessä ja nokia sai haukkuja lähes jokaiselta)
BMW 525iA Touring Executive
Mikkoz
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Sen voin kertoa omista kokemuksista että älä osta Philipsiä, monenlaista pientä ongelmaa ja kaatuilua välillä.
Sitten mulla on tuommonen tallentava Digiality ja sekin tuntuu kaatuilevan ikävästi kun kelailee tallennettuja ohjelmia, mutta semmosta et tainnu olla ostamassakaan.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itsellä on ollut pian vuoden tuo Philips DTR-2000 ilman mitään ongelmia, helppo käyttää ja tosiaan 2kpl scart liittimiä. :D Korttipaikalle ei ole ollut kylläkään mitään käyttöä vielä :roll: Näyttää nykyään saavan jo n.130,-

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=23176
Saab 9-3 TTID Vector 2008
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Kiekollinen Humax on toiminut varsin hyvin meilläkin.
BMW 320dA Coupe LCI
Happo
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Hyvä halpa digiboxi on Luxorit. Ruottalainen kuten Saabikin :lol:
http://www.luxorit.fi

1xscart, optinen äänilähtö, normaali teksti-tv. Hinta oli 99 euroa kun itse tilasin aikoinaan Ruotsista. Nykyään tota myy Halpahalli ja varmaan suhtkoht edulliseen hintaan. Mulla ollut 5kk käytössä videotykin kanssa ja hyvin toimii.
Saab 9³
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

Meillä on tallentava antennihumax 40 GB:n levyllä ollut kohta 4 kk. Ei tekstitv:tä eikä korttipaikkaa, mutta kyllä sillä uutiset katsoo :-) Eikä ole kaatunut tai jumittanut kertaakaan. Päivitin softan piuhalla, nyt on tallennettujen pätkien poistaminenkin vähemmän hankalaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin