Pakari kirjoitti: ↑La Touko 28, 2022 11:07
Muut imu- ja ahtovuodot poissuljettu? Kaasuläpän ja venakopan välistä löytyy muovinen valkoinen takaisku. Yleensä murtuu ajansaatossa. Lisäksi imusarjalta rintapellin mankkuvenalle menevä alipaineletku jää vaihtamatta.
Suutinvikojakin on ollut. Saattaisi viitata siihem suuntaan, että pienillä ruiskutusmäärillä vuotaa.
Joo, vääntää ja vetoja kyllä löytyy, että en usko missään olevan ahtovuotoja taikka imuvuotoja, voi löytyä kylläkin jotain pieniä mut suurimmat on kyllä fiksattu.
Jos tolla takaiskulla tarkotat tota huohotus-tsydeemiä niin on jossainvaiheessa uusittu ja näyttää hyvälle, pitää ottaa irti kun on aikaa enemmän.
Myös rintapellillä oleva mankkuvena uusittu kun sattu olemaan hyllyssä uusi ja siitä alunperin antoi vikakoodejakin, samoin sen letkut vaihdettu, paitsi yksi tosta T-haarasta mikä menee alas koneen taakse.
Kuvat:
https://imgur.com/a/Gu0B3E3
Henri S kirjoitti: ↑La Touko 28, 2022 10:27
Miltäs näyttää imm arvot, mAir ja mReq? Onko pitkän seisomisen aikana akku päässy tyhjäksi? Voisin kuvitella että ecun pitkä virrattomuus vaikuttaa adaptaatioon yms, mutta aika nopeastihan sen pitäs saada ittensä kohilleen kun vain käyntiin saa.
mAir ja mReq vastaavat hyvin toisiaan.
Kolmosvaihteella täydessä vedossa mAir ja req = n. 1200
Kolmosvaihteella täydessä vedossa Pinl = 2200 eli n. 1.2bar
Satasen matkavauhdissa req ja air n. 300-350 ja Pinl 500~
ippe kirjoitti: ↑La Touko 28, 2022 17:36
Muutaman vastaavalla tavalla oireilleen moottorin viaksi on paljastunut palanut pakoventtiili.
Suosittelen puristuspaineiden mittaamista.
Puristukset mitattu jollain halppismittarilla joka välillä vuosi, kuitenkin näytti suht. ok arvoja..
1. 12bar
2. 11bar
3. 10bar - mahtoi mittari vuotaa
4. 12bar
Täytyy mitata kunnolla jossain välissä.