Pätkii ja röpeltää ???
No niin ekaks kone käyntiin käy hyvin tyhjäkäyntiä sekä ottaa terävästi kierroksia, annetaan käydä tyhjäkäyntiä ja välillä vähän kaasua jotta lämpiäis, kun alkaa kone olla lämmin alkaa röpöttään kun lisää kaasua.
Okei vaihdetaan nakuanturi ja toivotaan parasta, perskele ei muuttunut miksikään, no ei huolta syttybokseja on kolme mitä kokeilla, oman alkuperäisen loppunumero on 126 ja kokeiltavat kahdessa 104 joilla molemmilla käynti muuttui vielä huonommaksi, jäljellä vielä numeroltaan 127 kävi kyllä paremmin kuin edellisillä, mut ei kunnolla silläkään.
Eikun oma vanha takas. No sit jakajan kimppuun, vanha oli loppunrolta 009 ja kokeiltava 013 töpselit vähän erilaiset mut onnistui pienellä säädöllä, nyt kaikki toivo peliin jsa starttaamaan lähti käymään käy tyhjäkäyntiä annetaan kaasua samanlailla pätkii voi sun kele mitä v***ua mä nyt teen?
Kiitos Ylivieskan suuntaan paketti lähtee tuleen kunhan saan koottua itteni
Okei vaihdetaan nakuanturi ja toivotaan parasta, perskele ei muuttunut miksikään, no ei huolta syttybokseja on kolme mitä kokeilla, oman alkuperäisen loppunumero on 126 ja kokeiltavat kahdessa 104 joilla molemmilla käynti muuttui vielä huonommaksi, jäljellä vielä numeroltaan 127 kävi kyllä paremmin kuin edellisillä, mut ei kunnolla silläkään.
Eikun oma vanha takas. No sit jakajan kimppuun, vanha oli loppunrolta 009 ja kokeiltava 013 töpselit vähän erilaiset mut onnistui pienellä säädöllä, nyt kaikki toivo peliin jsa starttaamaan lähti käymään käy tyhjäkäyntiä annetaan kaasua samanlailla pätkii voi sun kele mitä v***ua mä nyt teen?
Kiitos Ylivieskan suuntaan paketti lähtee tuleen kunhan saan koottua itteni
Immua testattu vain töpseli irroittamalla ja silloin ei pelitä sitäkään vähää.
Loppunumero on 009 jos sattuis olemaan jollain vois senkin kokeilla, kun noi omat on 011 eli ei voi edes ajatella.
Moottorin historiaa tosin en tunne kone oli automaatti tonnarissa, tuon jaon ajattelin vinkistä tarkistaa.
Loppunumero on 009 jos sattuis olemaan jollain vois senkin kokeilla, kun noi omat on 011 eli ei voi edes ajatella.
Moottorin historiaa tosin en tunne kone oli automaatti tonnarissa, tuon jaon ajattelin vinkistä tarkistaa.
Kaasuläppäkytkin sisältää LH2.2:ssa ainoastaan kaksi sulkeutuvaa kontaktia. Toinen sulkeutuu kun läppä on kiinni ja toinen kun läppä on yli 72 astetta auki. Jos noi ei toimi, tyhjäkäyntimoottoria ei ohjata tai täyskaasurikastus puuttuu. Helposti mitattavissa läppäkytkimen liittimestä. Omassa oli kylmäjuotos täyskaasuasennon kontaktissa.
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/uud ... kytkin.jpg
Jos kone pysyy käynnissä ilman tyhjäkäyntimoottoria (niinkuin nipinnapin pitäisikin kun läppä on oikein säädetty), pitäisi voida hyvin ajaa (ilman täyskaasurikastusta tosin) vaikka läppäkytkimen johto irti.
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/uud ... kytkin.jpg
Jos kone pysyy käynnissä ilman tyhjäkäyntimoottoria (niinkuin nipinnapin pitäisikin kun läppä on oikein säädetty), pitäisi voida hyvin ajaa (ilman täyskaasurikastusta tosin) vaikka läppäkytkimen johto irti.
Viimeksi muokannut jus, Pe Elo 16, 2019 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Noniin laakerit hommattu ja ajatuksena ottaa petrosta kampiakseli, kun oli mennyt pari kiertokangen kaulaa ruvelle. Pikkuisen joutuu varmaan kiilauraa pitentään, että saa hihnapyörän myös kiilalle.
Ai niin unohdin kertoa, että tuskissani annoin vehkeelle kunnolla monoa niin öljynpaineet putosivat ja alkoi kolistaan, joten oli pakko otta kone auki.
Ai niin unohdin kertoa, että tuskissani annoin vehkeelle kunnolla monoa niin öljynpaineet putosivat ja alkoi kolistaan, joten oli pakko otta kone auki.
Eipä käyny petron kampura, kiertokangen alapäät ovat tonnarissa aavistuksen leveämmät, joten täyty tonnarin oma kampura työstää.
Kone on nipussa ja paikallaan ja savut otettu, mutta perusvika ei ole mihinkään hävinnyt.
Eli käy perin epätasaisesti, kun antaa kaasua, mutta kun nostaa kierroksia
oikein kiekasee kun ottaa kierroksia.
Jotenkin tuntuis et vika olis virtapuolella mutta missä?
Kone on nipussa ja paikallaan ja savut otettu, mutta perusvika ei ole mihinkään hävinnyt.
Eli käy perin epätasaisesti, kun antaa kaasua, mutta kun nostaa kierroksia
oikein kiekasee kun ottaa kierroksia.
Jotenkin tuntuis et vika olis virtapuolella mutta missä?