Jotkut kääntymisvalot tuossa ainakin on.
Ford Sierra mk1.Mä oon miettinyt miksi autot ei enempää näytä nuijapäiltä, sehän olis aerodynaamisin muoto
Teslahan sen aloitti, että auto onkin kuin suuri kosketusnäyttö jonka ympärille rakennetaan vaunu. Teslasta on varsinkin sähköautojen osalta tullut kopioinnin kohde, oli se sitten hyvässä tai pahassa. En itekään mitenkään innostunut Hyundain ja Kian nopeusmittarinäytöstä, perinteinen viisarinäyttö olis paljon selkeämpi ajossa. Mutta kaikkeen tottuu ja kun on hetken ajellut sitten uudella autolla kun sen saan, niin saatan olla sitä mieltä että Hynkyn systeemi onkin ihan a-ok.
tuutana kun näkee joitain kuljettatajia autolla näyttöpaneelina ajossa kikkaiailemassa sen jonku sääätöpaneelin kanssa. Taas en osaa mitään.Teslahan sen aloitti, että auto onkin kuin suuri kosketusnäyttö jonka ympärille rakennetaan vaunu. Teslasta on varsinkin sähköautojen osalta tullut kopioinnin kohde, oli se sitten hyvässä tai pahassa.
näinhän se voi mennä, ja muutosvastaisuus täällä melko lievä, vaan se että komentaa kotona äänelllä teknistä laitetta ei oikein istu minun repetoaoaarin. Kaiikenlaista "kuuntelu laitetta" saanut koeta, ja kenties tulevaisuudessa , voin olla "kiitollinen uhri".^Äänikomentelu on sellanen asia johon en oikein ole tottunut. Yksin ollessa tuntuu oudolta alkaa höpöttää, on se sitten autolle tien päällä tai kotona kännykälle, telkulle, tietokoneelle tai kotiautomaatiolle jne. Jos paikalla on muita, tuntuu se sitäkin hölmömmältä.