Mut on siinä saanut taas miettii, ite oisin varmasti pariin otteeseen ottanut ehtooksi
Pisteet sitkeydestä
Kuhan ahistus helpottaa niin leiman jälkeen diisseli emännälle ja ajelet tuolla kunnes laukee meinaan eihä tuolla vaivalla kannata heti etiäpäin laittaa..
Otsikon härvelin tietty voi jättää suuliin varalle..
Parempi kohde tuo on uhrata yöunet kuin palkkatyö mihin ite turhan usein sortuu..
Mutta parasta on tämä jonka jostain joskus luin, mitä opimme tästä ...
Mitä tuli opittua?
-Ensimmäinen ja viimeinen kaksoisahdettu käyttisprojekti
-Varmaan ensimmäinen ja viimeinen bensa-VAG
-Tällä on helppoa kerätä miinussaldoa töissä, niin ei tartte niitä saldoja sitten optimoida vaikka joulun välipäiville
-Älä ikinä yritä säästää, osta aina jakopään hilppeet kerrasta
-VAG on just niin paska laitos kuin IC1970 on mielikuvissaan kertonut
-Tää homma alkaa maistumaan puulta
...ja kun vaan sitten muistaismme ikuisesti oppimamme
Ei ihme että vag päätti tuosta rakenteesta luopua... Onneksi omat vaggiseikkailut meni (lähes) huoltovapaan hihnavetosen parissa, ei riittäis taidot eikä aika tällaseen harrastamiseen
E: ja tsemppiä yövuoroon
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Pro tip tuon laatikon öljynvaihtoon: vaihda ensin suodatin, sitten öljyt alas, työnnä tasan 5L uutta sisään ja pelti kiinni.
Sit yks "pikkujuttu" minkä unohdin aiemmin vinkata kun öljypohjan joutuu irrottaa jakopäätä tehdessä niin uus öljypumppu ei välttämättä ois ollu huono ajatus. En muista että kaksoisahdetuissa olis tullu vastaan, mutta caxa koneissa useita joissa öljypumppu entinen.
Nyt kun se on jo koossa ja käy niin mielenrauhaa voi hakea ottamalla öp katkaisijan irti ja kunnon mittari tilalle. Tällä viikolla vaihdettiin töissä yks caxa öljypumppu ja ens viikolla vaihtuu toinen, molemmissa kylmänä paineet 2000rpm jossain 1,4bar kun pitäisi olla 2bar lämpimänä.. Ei noita kuitenkaan ole tullut vastaan kuin satunnaisesti, vuosia aikaa edellisestä mutta nyt osui kaksi ihan samaan aikaan.