Tosiaan viiruun pitäisi vaihtaa moottori. Nykyinen on 2.3t+automaatti.
Elimenluovuttajaksi hommasin -03 femman, joka manuaali. Kone sama 185hp versio.
Siitä on kone jo nostettu pois, yläkautta, oli melkoinen paini.
Kumpi sitten on nopeampi tie, pudottaa apurunko alas vai yläkautta yrittää?
Jonkin verran lueskelin, että joku on yläkauttakin vaihdellut koneen, mutta että ahdasta on. Onko automaatti- ja manuaalilaatikossa pituuseroja? Lähinnä saako tuon paikoilleen yläkautta ja mitä pitää huomioida?
Entäs jos pudottaa apurunkoineen, niin miten hammastanko+tehostimen putket, jääkö koriin vai miten lähtee apurungon mukaan?
Miksi tässä nykyisessä moottorissa on alipainepumppu kannen päässä, kun elimenluovuttajassa ei ole?
Apulaitteet ja muut himmelit tulee pääosin nykyisestä.
Kiitos ja anteeksi
