Bensatankin avausnappi
Bensatankin avausnappi
Sattuisiko kukaan tietämään miksi ng900/9-3:ssa bensatankin lukitus on yhteydessä keskuslukitukseen, mutta 9-5:ssä on ovessa oma nappi bensatankin avaamiselle?
. Tuli tuota tänään ihmeteltyä kun pesin autojani. Ikäänkuin kehitys olisi mennyt väärään suuntaan.

Re: Bensatankin avausnappi
En tiedä miksi noin on, mutta haittaako tuo...muutoin kun pestessä lukittua autoa?
Harvoin ainakaan itse tulee tankatessa laitettua autosta noustessa ovet lukkoon ja samalla lukittua tankin luukku. Mielestäni ihan fiksua, että tankki on suojassa kun ovet lukossa ja päinvastoin. Nyt kokisin melkoiseksi riesaksi jonkin napin ylimääräisen näpelöinnin ennen tankkausta.
Harvoin ainakaan itse tulee tankatessa laitettua autosta noustessa ovet lukkoon ja samalla lukittua tankin luukku. Mielestäni ihan fiksua, että tankki on suojassa kun ovet lukossa ja päinvastoin. Nyt kokisin melkoiseksi riesaksi jonkin napin ylimääräisen näpelöinnin ennen tankkausta.
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
Mimmi kirjoitti:Aika hätäinen olet tankkaamaan, kun minuutti riittääRommitommi kirjoitti:[mainois] Volvossa tankki menee kiinni parin minuutin päästä, kun on painanut ovet lukkoon. Eli juuri ton takia, että pystyy tankkaamaan. [/mainos]
Ihan hauska ominaisuus, koska itse aina laitan ovet lukkoon poistuessani autosta

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Jos dieselikoneella ja tankkaa D-pisteen suurtehopumpusta (jos jaksaa ylimalkaan pidellä sitä letkuaMimmi kirjoitti:Aika hätäinen olet tankkaamaan, kun minuutti riittää

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001