Potilaana Saab 9-3 1.8t vuosimallia 2005. Auto hieman laiska "lämpimänä" lähtemään käymään, vaikkakin pyörii komeasti. Ongelma: auto seissyt lämpimässä tallissa yön yli, ja aamulla ei lähtenyt ensimmäisellä starttauksella ollenkaan käyntiin (sahasin siis jonkun aikaa). Kun virrat käytti pois ja kokeili uudelleen, niin käynnistyi OK. Päivällä huomasin myös bensan hajua ajon jälkeen, tuntuisi haisevan voimakkaimmin vänkärin puolelta takarenkaan kohdalta.
Pumpussa / suodattimessa vika? Mikä mahtaa ylipäätään olla näissä malleissa pumpun vaihtoväli? Tässä mallissa suodatin sijaitsee tankin luona (tai niin ainakin tulkitsin, kun auton alla könysin).
Kierrosmittarissa nousee viisari, kun starttia pyörittää. Tämä ilmeisesti poissulkee kampiakselin asentotunnistimen vian?
Kiitos jo etukäteen neuvoista!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)