to4 kirjoitti:Millos 9-3t sport menee dynoon, eiköhän järjestetä AMW:lle dynopäivät?
Hieman pitää säädellä vielä tota saapasta, aktuaattorin kanssa pientä pulmaa (ehkä) sillä ahdot ei nouse ihan ku pitäs, pienellä apujousella kyllä sitten menee hienosti eli kunhan saan kaiken kohdalleen niin sitten heti dynoon toteemaan onko kaikki hummat kotona vai nou.
Tossa vielä kaikille tiedon haluisille ahdot Trionic-5 ja Maptun Stage-5 ahdoista eri kierrosalueilla, siis mitä ne pitäs olla:
3500 rpm 1.47 Bar
4500 rpm 1.47 Bar
5000 rpm 1.43 Bar
5500 rpm 1.37 Bar
6000 rpm 1.29 Bar
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Pitää lähteä Lahteen etsimään Maptun-miestä, kilpalevalla merkillä, ja hävitä hänelle, sehän on jo kunnia :)!!
Lahteen on kaikki tervetulleita, jos ei kisaamaan niin kaffeelle
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
to4 kirjoitti:Millos 9-3t sport menee dynoon, eiköhän järjestetä AMW:lle dynopäivät?
Hieman pitää säädellä vielä tota saapasta, aktuaattorin kanssa pientä pulmaa (ehkä) sillä ahdot ei nouse ihan ku pitäs, pienellä apujousella kyllä sitten menee hienosti eli kunhan saan kaiken kohdalleen niin sitten heti dynoon toteemaan onko kaikki hummat kotona vai nou.
Tossa vielä kaikille tiedon haluisille ahdot Trionic-5 ja Maptun Stage-5 ahdoista eri kierrosalueilla, siis mitä ne pitäs olla:
3500 rpm 1.47 Bar
4500 rpm 1.47 Bar
5000 rpm 1.43 Bar
5500 rpm 1.37 Bar
6000 rpm 1.29 Bar
Itte pukkasin snautserista paineet ~1.2bar, vaikka noita jälkiliukkaita pitelee. Ja tottakai heti ekalla kiihdytyksellä tuli koppalakit vastaan, onneks ei ollu tutka päällä .
Olis tarkotus käyvä dynottamassa tuo luuska ens kuussa, puolenkymmentä sälliä jos lähtis mukaan, pääsis oleellisesti halvemmalla.