Kokemuksia " strut barista " ?
Kokemuksia " strut barista " ?
Tarkotus hiukka parantaa ajettavuutta omassa saabissa strut barilla, autona 2005vm og 9-5, onko rahan väärti?
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Paras alusta- tai ajettavuusmuutos minkä olen femmaan tehnyt. Femman alustarakenne sopii hyvin poikkituen tuoman hyödyn kanssa.
Tässä on ihan hyvä video selvittämään poikkituen hyötyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=-S6H7ZdzBfE
Tässä on ihan hyvä video selvittämään poikkituen hyötyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=-S6H7ZdzBfE
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Komppaan Pakaria. Yllättävänkin huomattavan ero teki parempaan suuntaan.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Juu, tukevoittaa kyllä.
Mulla on Aerossa tuollainen Speedpartsin alumiininen versio, ei ole pöllömmän näköinenkään:
Muoks: Eipä tuota löydy Speedpartsin sivuilta enää
Mulla on Aerossa tuollainen Speedpartsin alumiininen versio, ei ole pöllömmän näköinenkään:
Muoks: Eipä tuota löydy Speedpartsin sivuilta enää
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Kaasari"
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2022 14:35
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa. Kovat hinnat on noilla ainakin, 150e plus postikulut Maptunilta. Raudanpalalla on kova hinta.
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Se on vähän siitä kiinni, että mitä arvostaa. Mulla on Aerossa kuvan tuki, reilun 600 euron arvosta uretaanipuslia ja Konin FSD:t iskareina. Auto on arkiliikenteessä, ikinä en ole radalla ajanut.saab95turku kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 15:47Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa. Kovat hinnat on noilla ainakin, 150e plus postikulut Maptunilta. Raudanpalalla on kova hinta.
Mutta toisaalta sinähän tuossa kyselet mitsun 19T tilalle suurempaa ahdinta
Njaaha, "Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa" siitä +350 hepan tehosta
Ei pahalla, oli liikaa aikaa näppiksen edessä...
Edit: Tuo mun alumiinista koneistettu tuki maksoi 144 € + postikulut.
Maptunin versio on taivutettua ovaalinmuotoista teräsprofiilia, ellei ikänäkö pahasti hämää. Vaatii kallista koneaikaa tehdä noin siistit kurvit profiiliin + ryppylakka ja dekaalit.
Näin ex. CNC-koneistajana ja hitsaajahemmona sanoisin, että ei nuo hinnat mitenkään pahasti metsässä ole. Tuommoisestakin pyydetään yli 150 euroa:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Kiitoksia, kattelen tänään videonPakari kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 09:17Paras alusta- tai ajettavuusmuutos minkä olen femmaan tehnyt. Femman alustarakenne sopii hyvin poikkituen tuoman hyödyn kanssa.
Tässä on ihan hyvä video selvittämään poikkituen hyötyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=-S6H7ZdzBfE
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Näin on monet sanonut, auttoko uraherkkyyteen?
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Hitto, tuo olis ollu omaan silmään sopiva
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
No jo on hintaa, mutta toisaalta jos oikeasti auttaa korin " fleksaukseen " ja uraherkkyyteen niin on varmasti rahan väärtisaab95turku kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 15:47Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa. Kovat hinnat on noilla ainakin, 150e plus postikulut Maptunilta. Raudanpalalla on kova hinta.
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Ei munkaan mielestä 150€ + oo paha hinta, kaikki mikä parantaa pappa Saabin ajettavuutta on plussaa.Termos kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 23:52Se on vähän siitä kiinni, että mitä arvostaa. Mulla on Aerossa kuvan tuki, reilun 600 euron arvosta uretaanipuslia ja Konin FSD:t iskareina. Auto on arkiliikenteessä, ikinä en ole radalla ajanut.saab95turku kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 15:47Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa. Kovat hinnat on noilla ainakin, 150e plus postikulut Maptunilta. Raudanpalalla on kova hinta.
Mutta toisaalta sinähän tuossa kyselet mitsun 19T tilalle suurempaa ahdinta
Njaaha, "Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa" siitä +350 hepan tehosta
Ei pahalla, oli liikaa aikaa näppiksen edessä...
Edit: Tuo mun alumiinista koneistettu tuki maksoi 144 € + postikulut.
Maptunin versio on taivutettua ovaalinmuotoista teräsprofiilia, ellei ikänäkö pahasti hämää. Vaatii kallista koneaikaa tehdä noin siistit kurvit profiiliin + ryppylakka ja dekaalit.
Näin ex. CNC-koneistajana ja hitsaajahemmona sanoisin, että ei nuo hinnat mitenkään pahasti metsässä ole. Tuommoisestakin pyydetään yli 150 euroa:
2005 9-5 2.0t Stw Linear Stage 1
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
2000 9-3 2.0
Ex : 2003 9-5 2.3t Stw Linear
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Eipä juuri, renkaat vaikuttavat siihen eniten. Uraherkkyyttä voi poistaa pyörempi olkaisella renkaalla, mutta silloin urheilullisuus saattaa kärsiä.
Vetelyä kiihdyttäessä poisti kyllä hyvin yhdessä nelipyöräsuuntaajan tekemiin custom pyöränkulmiin, jotka on tehty tehokkaalle etuvedolle. Mulla ei femma käytännössä vetele enää ollenkaan.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Kaasari"
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2022 14:35
Re: Kokemuksia " strut barista " ?
Niin, kysyn mitsun tilalle isompaa ahdinta, mitä sitten? Mitä hyötyä on yli 350hv autosta, se hyöty että saa hymyn huulille kun painan kaasua. Toki tämä sun vastauksesi ei kovasti yllättänyt kun on seuraillut sun vastausten tasoa ja tyyliä . Mun mielestä on vaan hieman ehkä turhaa maksaa lähemmäs 200e tuollaisesta mistä ei välttämättä perusjampalle ole niin suurta (tai mitään) hyötyä tai eroa, toki jokainen saa olla asiasta omaa mieltä. Olen toki tuollaista joskus ajatellut ostavani, ja ehkä tulevaisuudessa ostankin.Termos kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 23:52Se on vähän siitä kiinni, että mitä arvostaa. Mulla on Aerossa kuvan tuki, reilun 600 euron arvosta uretaanipuslia ja Konin FSD:t iskareina. Auto on arkiliikenteessä, ikinä en ole radalla ajanut.saab95turku kirjoitti: ↑Ke Huhti 19, 2023 15:47Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa. Kovat hinnat on noilla ainakin, 150e plus postikulut Maptunilta. Raudanpalalla on kova hinta.
Mutta toisaalta sinähän tuossa kyselet mitsun 19T tilalle suurempaa ahdinta
Njaaha, "Varmasti hyötyä on, kuinka paljon tavallisessa käytössä niin paha sanoa" siitä +350 hepan tehosta
Ei pahalla, oli liikaa aikaa näppiksen edessä...
Edit: Tuo mun alumiinista koneistettu tuki maksoi 144 € + postikulut.
Maptunin versio on taivutettua ovaalinmuotoista teräsprofiilia, ellei ikänäkö pahasti hämää. Vaatii kallista koneaikaa tehdä noin siistit kurvit profiiliin + ryppylakka ja dekaalit.
Näin ex. CNC-koneistajana ja hitsaajahemmona sanoisin, että ei nuo hinnat mitenkään pahasti metsässä ole. Tuommoisestakin pyydetään yli 150 euroa: