Yep. GM tekee temppujaan vuosikausien kokemuksella, onkohan Vauxhallkin ollut jo yli 20v. brittien Opel. Voimme varmasti kuvitella esim. Chevy-miesten tms. jenkkifanien mietteen, kun Daewoosta tehtiin Chevrolet (saattaa jopa nostaa merkin keskim. laatutasoa, hah). Autotehtaathan mielellään toitottavat, että automerkitkin ovat kokonaisvaltaisia brandikokemuksia jolloin samalla pohjalevyllä saadaan segmentoitua kivasti sama tuote eri kohderyhmille - suurempi kokonaiskate. Mikään auto ei taida olla enää ilman erityisiä sotkemisia, jopa Suuri Yksinäinen, Toyota jakaa uuden pikkuautonsa tuotannon...
Nojuuh. Ehkä kaikkien autoharrastajien pitäisi kokea suurempaa kokonaisintegraatiota. Ei digata merkkejä, vaan autoja. Stringejähän suurin osa meistä pitää varmasti mielenkiintoisina, vaikka mitä lukisi..kunhan pesulalapussa on S
