Vm 1997 2.3t Stage 1/ T7 mod.
ECU vaihdettu samoin T7 ventiilli. Hukka portti ei tunnu takeltelevan. Noin 1 bar painetesterin paineella menee ääriasentoon. Kädellä liikuteltaessakaan ei tunnu takeltelevan. Myöskään turbolta venttiilillille menevä letku ei ole tukossa.
Mistä lähtisi seuraavaksi etsimään vikaa ajoittaiseen Fuel Cut:iin? Kun tekee sitä, niin tekee jatkuvasti. Joskus on parempiä päiviä ja ahdot nousee normaalisti.
Aluksi ajattelin, että ECU.ssa olisi kylmä juotos T7 seiska modin myötä. Ei siellä mitään ranetuksia löytynytkään. Onko tuo Mdo tehty siis täysin softalla?
No joka tapauksessa ECUn vaihtokaa ei tuottanut toivottua tulosta.
Kun venttiilin liittimen irrottaa, niin auto toimii moitteetta matalapaine turbona?!
Kaikki vinkit on tervetulleita.
Ajoittainen Fuel Cut
Ajoittainen Fuel Cut
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Ajoittainen Fuel Cut
Ecun sisältä nimenomaan pitäisi ne modit löytyä jos meinaa että se t7 venttiilillä toimii. Myös vaihtoehtoja fuelcutille mankun letkuissa halkeamia, rikki. Sopiva vuoto ahtopuolella. Softakaan ei välttämättä ole huono tarkastaa mitä sieltä löytyy jos sitä modiakaan ei ecussa ole.
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Re: Ajoittainen Fuel Cut
Koitettu kahdella ECU:lla.
Autolla ajettu 220 tkm, joten alan epäilemään pa-pumppua, jolla ei vaan riitä tuotto ahtopaineissa. DI kasettiakin voisi koittaa vaihtaa, kun niitäkin on nurkissa…
Autolla ajettu 220 tkm, joten alan epäilemään pa-pumppua, jolla ei vaan riitä tuotto ahtopaineissa. DI kasettiakin voisi koittaa vaihtaa, kun niitäkin on nurkissa…
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Ajoittainen Fuel Cut
Piikkaako auto ahtoja korkealle? Vakiomapilla fuelcut tulee 1.54 bar. Vai onko kyseessä ihan vaan sytytyshäiriötä?
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Re: Ajoittainen Fuel Cut
Tuo 1,54 bar oli hyvä tieto. Pätkiminen alkaa jo punaisen puolessa välissä, eli ei fuelcut.
Nyt vaihdettiin polttoainepumppu ja sillä vika korjaantui. Ajo tuntuu muutenkin kaikin puolin pirteämmältä
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB