Vetäisin oikean puolen helmasta ensimmäiset 10 senttiä Saabin Cirrus White-värillä finaaliin. Suojien poistamisen jälkeen totesin, että kyllä varastosta löytyvä toinen paukkupullo laadukasta Spies & Heckerin väriä osuu paremmin, eli Toyotan Super White saa olla lopullinen väri.
Ja eikös näillä remonteilla ole tapana levitä, niin tälläkin...
![Kuva](https://i.imgur.com/BvyyYIQ.jpg)
![Kuva](https://i.imgur.com/eLDHHon.jpg)
Päätin uusia helman kiveniskusuojauksen kummaltakin puolelta, koko matkalta. Nyt ollaan siinä pisteessä, että kumpikin puoli on maalattu hiottujen paikkojen osalta ruosteenestopohjamaalilla + kiveniskumaalilla ja muuten pelkällä kiveniskumaalilla kolme kertaa. Huomenna jatkan ja laitetaan helmat valkoisiksi, pari kertaa riittänee peittämään vaalean harmaan pohjavärin riittävästi.
Kyllähän tähän sai kolme työpäivää kulumaan helposti, jos laskee jo huomisen mukaan. Seuraavan aurinkoisen päivän sattuessa kohdalle hoidan sitten alustasuojauksen takapään osalta ja sitten voikin jo putsata sisustan vähän huolellisemmin ja heittää vahat niskaan. Täytyy tiedustella ehtiikö vakio-katsastajani näyttämään autoa kenties jo ensi viikolla, jos ei mitään komplikaatioita ilmene.
Kai tästäkin olisi helpommalla selvinnyt, mutta ei vaan osaa. Ideana kun on, että työstän autoa aina kuin se jäisi itselleni ja sitten kun olen tyytyväinen, se on siinä. Tämänhän voisi jättää vaikka vara-autoksi pihan nurkkaan kun ei vie paljoa tilaakaan, liikenne + osakasko on 180 e ja verot 148 e vuodessa = 328 e. Auto ei ole suuren suuri, mutta eivät ole kulutkaan.