ÄÄNESTÄ se lähti. Ajoneuvoharrastaja Arto Karajas näki vuosikymmen sitten Nakkilan Tappuritapahtumassa vanhan Valmetin, johon oli asennettu Saab 96:n moottori. Traktorin ääni jäi miehen mieleen, ja kun hän osti itselleen samanlaisen Valmet kaksikymppisen, iski houkutus. Hän päätti purkaa valmiiksi entisöimänsä traktorin ja etsiä siihen Saabin moottorin.
ilmankos vanhat parrat ovatten kiinostuneet v4 mosasta. tai kyllä sen tiesinkin kun yksi harrastaja haki osia moottoriinsa jokunen vuosi sitten.
pitäiskohän nypätä naapurin suulista se vallu ennenkuin katto romahtaa mutta renkaat on tohjona ja siinä taisi olla joku ihme koko renkaina....
jollakin oli niitä välilaippoja myynnissä, näin sen peräkontissa kaverilla nääs
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/071 ... 64dd64af7c
menisipä edes nuo tiedotteet Kremliin konttoriin (tosin sana ru "ajatushautomo" ei kyllä uppoo ollenkaan, siinähän valehtelavat keskenänsä).
hitto tuo jos ns. päätyvät NK- SK tilaan. Kaikki tietää mistä tuommoinen ikävä pelitouhu lähtenyt.
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Vi Bilägare kirjoitti näin: Monet vaihtoehdot voivat olla kalliita valita, kun auto on uusi, mutta joissain tapauksissa se voi maksaa itsensä takaisin pitkällä aikavälillä.
Alan asiantuntijat listaavat muun muassa peruutuskameran, pysäköintiavustajan, mukautuvan vakionopeudensäätimen ja tunnetun merkin hyvät renkaat älykkäiksi valinnaiksi.
Ehkä hieman yllättäen myös urheilupaketit ja panoraamakatot voivat nostaa auton arvoa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
^neliveto. Se säilyttää arvonsa, joskus jopa niin hyvin että nelivetoisen version pidemmän ajan euromääräinen arvonalenema on pienempi kuin saman auton kaksivetoisella versiolla.
Kokeneet autolijat tämän aiheen tuntee, vaan laitanpa tähän. Fruugaalle hieman ehdottanut, minulla tosin hieman pitkät raajat, ja hänellä hieman notkeammat nivelet(luulen), ei tosin edes kauniisti pyytämällä noihin auton ikkunoiden sisäpuolta innolla lähde siistimään. Vaan tosi on, kun tuon tekee niin menee tunti ja sittenkin jossain jotain raitaa. Onko täällä joku että ikkunoiden sisäpinnoille annnettu jotain vahakäsittelyä? (no arvaus on että ei, kuumaa vettä&rätti(t).
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Tein päivän fillari reissun ihan polkien vaikka oli melko tuulinen sää, jotenkin osui ajankohta ettei sade kaatanut niskaan. Taisi olla yksi toinen joka ohitti matkan varrella(eikä ollut "sähköhärveli"), hällä saattoi olla hieman pidempi etappi edessä.
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
https://www.is.fi/taloussanomat/art-200 ... t=promobox
En ole ammattikalastaja, muutama esivahnempi sivutoimena tuota vaan on se s..ana että tohonkin joku fiksu EU komissio ehdottaa.
Sekä kaikki jotka hieman silakkapyydystä hakenut niin vaihtelu on melko suurta. Unohtamatta neukkujen imuroinnit.
Seuravaaksi muikut vuorossa?
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..