läppäri autoon

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

rupesin tuos kattelee millasia eroja mun käyttöläppärin ja ton autoontulevan läppärin muuntajilla on..

kokoero on ainakin "lievä" http://www.saab.1g.fi/9000/1/muuntajat.JPG (noi kaks mitkä on läppärin kannen pääl)

edit: ei oo tää uus mikään turha läppäri

ilman että konetta aukaisee (windowsiin siis) niin saa quick play toiminnolla katottua dvd:eet, kuunneltua musat cd:ltä sekä kiintolevyltä!, löytyy myös kaukosäädin, multimedian pikanäppäimet, 6in1 kortinlukija jne ja hintaa oli vaan 827e
BMW 525iA Touring Executive
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Sen huomasin, että mun onmibook toimii nopeammin muuntajan/invertterin kanssa kuin akulla :)
9-3.1972
mikkoimp
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

se93tbo kirjoitti:Sen huomasin, että mun onmibook toimii nopeammin muuntajan/invertterin kanssa kuin akulla :)

eiköhän ne yleensä tiputa kelloja kun akku tilassa ja ainakin jos prossu mobile mallia.....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
se93tbo
"Hölösuu"

mikkoimp kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:Sen huomasin, että mun onmibook toimii nopeammin muuntajan/invertterin kanssa kuin akulla :)

eiköhän ne yleensä tiputa kelloja kun akku tilassa ja ainakin jos prossu mobile mallia.....
Hyvin paljon mahdollista+muut virransäästötilat :?:
9-3.1972
mikkoimp
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

se93tbo kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:

Hyvin paljon mahdollista+muut virransäästötilat :?:
eipä kai niissä paljon muita virransäästöjä ole kuin tuo prossun nopeus ja näytön taustavalo... osa muutta prossun väylää, osa kerrointa...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

jumankauta...100e posteineen tuo pioneerin piuha.

nyt ongelmana et ku invertterin lykkää kiinni ni kajarit vinkuu, eli ens viikonloppuna tarkoitus vetästä soittimelle ja invertterille uudet piuhat konehuoneesta ja invertterille kytkin kojelautaan viel.

sit ite läppäri telineen teen joskus ku jaksan koska se tuos irtonaisena pysyy paremmin ku hyvin, hanskalokeroon parit reiät et saa piuhat sieltä sit läpi
se93tbo
"Hölösuu"

Hei ammattilaiset, mitä olette mieltä Haicomin USB 12-kanavainen VAI? Mulla on käsissä nyt tällainen missä lukee takana BU-303 (12-kanavainen) ja tuntuu toimivan hyvin. Mitä mieltä olette??? Nopeita plees olen lähdossä testireissuun 3.5:ttä
9-3.1972
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

tuskin niissä mitään kauheita eroja ole, itel on haicom ja hyvin toimii
se93tbo
"Hölösuu"

Mäksä kirjoitti:tuskin niissä mitään kauheita eroja ole, itel on haicom ja hyvin toimii
Joo mä otin asiakseni ton erojen selvittämisen. Lähes samat on ominaisuudet. Käytännössä ei mitään eroa :)
9-3.1972
Procyo
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja Procyo »

Oli niin monta sivua viestejä, että en tiedä tuliko sama idea jo esille. Kyllä mielestäni kaiken järjen mukaan läppärin sais mahtumaan hansikaslokeron tilalle. Jopa siististi :D . Useiden läppärien kyljissä on jopa ruuvipaikkoja, joten läppärin voisi vetää ulos kiskoilla vetolaatikon tavoin. Tietokoneella on myös tunnetusti enemmän käyttömahdollisuuksia, kuin esim. "pimpmyride" tyylisillä pelikonsolivirityksillä (kaikella kunnioituksella toki).
vesil
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja vesil »

Pääsi CarPC kuume iskemään täälläkin.

Navigointi on ykköstarpeena ja ohjelmakin on jo tilattu. Läppärillä aloitetaan ja kiinteämpää ratkaisua suunnitellaan. 9-5: kojelaudasta ei paljoa ylimääräistä tilaa löydy :(, joten ratkaisu on varmaan 7" kosketusnäyttö ja läppari minitelakassa piilossa.

Pari hyvä linkkiä aheesta muillein kiinnostuneille:

auto-pc kamaa suomesta: http://www.ipcmax.com/index.php

navigointisofta, jonka valitsin: http://www.directions.ltd.uk/moreinfo.php?id=1080

Toimitusta odotellaan..... :)
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
johniemi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Jos tosipientä kannettavaa halajaa niin katsokaa foorumista mun Toshiba Libreton myynti-ilmo. Toimii 12v tupakansytyttimestä saatavalla virralla ja mahtuu vaikka tuhkakuppiin (no okei, ei ihan sentään) 8)

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20903

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Mutta mun tarttis sit hommata ajan henkeen sopiva wanha 8088 tms, ja vieläpä vihreä/oranssi plasmanäytöllä, upottaa se kojelautaan ja pelata othelloa tai pacmania :lol:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
a9000
"Hirsch"

sini vai ei (invertteri enivei...)

Viesti Kirjoittaja a9000 »

hei mitä merkitystä on sillä, onko invertteri mallia siniaalto vai modifioitu siniaalto (tai jokin muu, mikä..) ?

minkälaisen invertterin esim 19" lcd näyttö vaatii?
Vastaa Viestiin