Hellurei,
oma auto teki tuossa tenän vähän pahemman kerran.. Aikasemmin siis oli tuota ongelmaa että anto vikakoodeja (P2135, P0638 pääsääntöisesti ja välillä P1523). Vaihdoin autoon käytetyn, toimivan kaasuläppäkotelon sekä tulpat. Noh sitten autossa alkoi ilmetä sitä, että käynnistyminen vei hetken pitempään aikaa, eli startti pyöritti kyllä, mutta ei vaan heti meinannut lähteä käymään. Ajossa ei minkäänlaista häiriötä ollut ainakaan omasta mielestä havaittavissa... noh sitten tuossa yksi aamu kun töihin piti lähteä, niin auto ei lähde käymään...starttaa kyllä mutta ei vaan lähde käyntiin, ei edes lupaa. Käynnistämistä kokeiltu jump startterilla ja akkukin on ladattu mutta ei vaan lähe...
Oliskohan tuossa mahollisesti sitten tuo ECU, mitä oon kanssa epäillyt, niin mennyt kenties...
ECU vikanen tai auto?
Re: ECU vikanen tai auto?
Mulla pistää silmään nuo tulpat. Onko ne varmasti oikeat NGK:t?
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: ECU vikanen tai auto?
Tulpat on oikeat NGK:t kyllä..
Re: ECU vikanen tai auto?
Nouseeko kierroslukumittarin neula startatessa?
Kuuluuko bensapumpun surahdus kun kytkee virran päälle
Jäikö pitemmän ajonjälkeen parkkiin ja ei nyt käynnisty. Vai siirrettiinko muutama metri?
Kuuluuko bensapumpun surahdus kun kytkee virran päälle
Jäikö pitemmän ajonjälkeen parkkiin ja ei nyt käynnisty. Vai siirrettiinko muutama metri?
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99