Saab 9-3 2.0t

, joka kyllä vei paikasta toiseen, mutta siinä autossa ei kyllä ollut varsinaisesti
 , joka kyllä vei paikasta toiseen, mutta siinä autossa ei kyllä ollut varsinaisesti eikä sillä ajaminen tuntunut mitenkään nautinnolliselta.....
  eikä sillä ajaminen tuntunut mitenkään nautinnolliselta.....

(vrt. Honda Accord ja Mazda 6, aivan ku veli ja sen veli), huonot ajo-ominaisuudet
  (vrt. Honda Accord ja Mazda 6, aivan ku veli ja sen veli), huonot ajo-ominaisuudet  (ovat tiellä sen verran ku ojasta ojaan ajaessa voi olla), huono alustan kantavuus
  (ovat tiellä sen verran ku ojasta ojaan ajaessa voi olla), huono alustan kantavuus  (lastaa autoon neljästä viiteen suomalaista miestä, niin kantavuus loppuu) jne. tms. Lisäksi kummastelen ja vieroksun japseja niiden vara-osien ja huoltojen suhteen, esim. miksi japsi-autoon pitää vetarin korkatessa ostaa koko vetoakseli uusi
  (lastaa autoon neljästä viiteen suomalaista miestä, niin kantavuus loppuu) jne. tms. Lisäksi kummastelen ja vieroksun japseja niiden vara-osien ja huoltojen suhteen, esim. miksi japsi-autoon pitää vetarin korkatessa ostaa koko vetoakseli uusi  (ei tietenkään kaikkiin japseihin).
  (ei tietenkään kaikkiin japseihin).

(alavääntö on kyllä aivan surkea).
 (alavääntö on kyllä aivan surkea). Kallis remppa tiedossa, jos meinaa saada maaliskuussa leiman
 Kallis remppa tiedossa, jos meinaa saada maaliskuussa leiman   

Ensimmäinen autoni on tämä nykyinen 900i, eikä ole tarvinnut katua.Make kirjoitti:Itsellä tulee mieleen kouluajat tästä kysymyksestä. Muistan kun kaikki muut ajoivat silloin japseilla. Itse erotuin joukosta kurvatessa aina saabilla kouluun (oli se sitten 96,99,90 tai 900). Saihan sitä kuulla aina että miksi sä tuollaisella..

Kun johonkin lähdetään niin muksut huutaa: MENNÄÄN SAABILLA!!!!
  Kun johonkin lähdetään niin muksut huutaa: MENNÄÄN SAABILLA!!!!  On mun eka SAAB eikä todellakaan jää viimeiseksi. (tahtoo 9-5 aero wagonin) Toyotasta yleensä: mulla on ollut niitä viisi neljä corollaa ja hi-ace ja tämä viimeisin on ollut huonoin.takuuaikana vaihdettiin kolme kertaa iskarit. Ne kun kestää alkuperäisinä jopa 20000tkm. Kun kolmannet hajos niin meni hermot ja laitoin monroen kaasut ja nyt corolla on ihan kun eri auto!!!!
  On mun eka SAAB eikä todellakaan jää viimeiseksi. (tahtoo 9-5 aero wagonin) Toyotasta yleensä: mulla on ollut niitä viisi neljä corollaa ja hi-ace ja tämä viimeisin on ollut huonoin.takuuaikana vaihdettiin kolme kertaa iskarit. Ne kun kestää alkuperäisinä jopa 20000tkm. Kun kolmannet hajos niin meni hermot ja laitoin monroen kaasut ja nyt corolla on ihan kun eri auto!!!!