Raha kuitenkin kelpasi.. yli 600 € tähän mennessä. Nyt Mese mies on hieman pulassa kun pitää saada Saabi taas ajoon. eli Apuva.
perusongelma oli ilmeisesti sadevesi vuoto jalkatilaan, joka ilmeisesti on kirjoituksien mukaan tavallista. Syy oli raitisilma suodattimen rungon tiivisteen hajoaminen. Siitä seurauksena sisäilmamoottorin pätkiminen ja ääntely. Viimein huollossa vaihdettiin koko moottori ja siihen tarpeelliset anturit, ohjaimet. Kun Auto haettiin huollosta sisäilmamoottori toimi hetken. Siis moottori toimii hetken ja sitten mykistyy kokonaan. virta pois ja taas
sama juttu. Huollossa kehoittivat viemään huoltoon.. Heh. Otin moottorin esille ja olisin hieman mittaillut, jos olisin löytänyt jostakin tietoa kytkennästä. Moottorin nelinapaiseen liittimeen tulee M/P 12 v mutta mitä pitää löytyä kahdesta ohjausjohdosta?? Jännitettä ei havaittavissa. ohmia ei uskalla mitata ilman tietoa. eli onko jossakin ptc vastus? joka ohjaa fettiä??Tack2 hankinta ei kovasti kiinnosta joten, kuinka muutoin voidaan etsiä vikaa.. onko moottorin sisällä olevassa palikassa, vai jossakin ohjauskeskuksessa? Pyysin vanhoja osia takaisin, mutta olivat heittäneet pois. Näin olisin varmistanut mitä arvoja ja minkälaisia osia on vaihdettu. Ac ei muuta tilannetta.
Onko kenelläkään mitään ohjeistusta asiaan? Kiitollisena vastauksista.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)