Sisään tottakai vapaalipuilla

Ei ole vissiin monikaan bongannut sitä kuupan laatikkoa

Aika samoilla linjoilla, eleganttia sen olla pitää.Firges9000 kirjoitti:Mä en menny edes vapaalipuilla.
Jaape kävi ja selvis kolmessa vartissa.
Yököttää noi näyttelyn "pers-tipuset", ollaan niin pers-sexyä että.
Kuvien mukaan siellä oli ainoastaan yksi tyylikäs ja kaunis nainen.
Mä en ainakaan suostuis menemään mihinkään naisten Tupperware-näyttelyihin keikistelemään , pelkät kaislashortsit jalassa.
Vois tehdä munille kipeetä, vaikka pääsiäinen olikin.
Kuka siellä hirnuu![]()
![]()
Kunnon avautuminenFirges9000 kirjoitti:Mä en menny edes vapaalipuilla.
Jaape kävi ja selvis kolmessa vartissa.
Yököttää noi näyttelyn "pers-tipuset", ollaan niin pers-sexyä että.
Kuvien mukaan siellä oli ainoastaan yksi tyylikäs ja todella kaunis nainen.
Mä en ainakaan suostuis menemään mihinkään naisten Tupperware-näyttelyihin keikistelemään , pelkät kaislashortsit jalassa.
Sama vika.CC Aero kirjoitti:Muutenkin automessuille menen katselemaan autoja, en juomaan 15 tuoppia..
Firges hyvä, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä (btw. Irwin jatkaa, "minä pidän molemmista")Firges9000 kirjoitti: Kuvien mukaan siellä oli ainoastaan yksi tyylikäs ja todella kaunis nainen.
http://gallery.henriluoma.net/ACS2005/IMG_2838
äläs nyt joskus kun törmään sinuun pubissa niin puhun sut äkkiä ympäri tossa asiassaFirges9000 kirjoitti: Mä en ainakaan suostuis menemään mihinkään naisten Tupperware-näyttelyihin keikistelemään , pelkät kaislashortsit jalassa.
niinpä, esim. viimevuotisesta wanhojen saabien tapaamisesta olisi voinut poimia tahtarit tonne näyttelyyn euro-osastolle. siellähän oli muitakin museoautoja. sitten vielä pari sonettia etu-alalle niin a-vot.900turbo3d kirjoitti:Missä Saabit?
sitä ihmettelin tuolla et monet oli tehty ihan ok, mut sit perässä roikkui aivan ruisteinen vetokoukku900turbo3d kirjoitti:Kyllä jokusen auton kohdalla ihmetytti, kun oli osat ku perunapeltoa (esmes yhden kiesin konepelti), oli hiomanaarmua, ja aivan pirusti roskaa maalipinnassa. Pihallako ne nää maalaa. Tuli ihan oikeesti semmonen kuva et nää oli niit autoja tyyliin 3 viikkoa aikaa ja auto ihan levällään, sit huiskitaan kasaan miten sattuu, ja sitten näyttelyyn...
Noh olihan siellä suurin osa sentään tehty kunnolla. Parhaimmat löyty kyllä ameriikanautojen puolelta. Missä Saabit?
900turbo3d kirjoitti:Kyllä jokusen auton kohdalla ihmetytti, kun oli osat ku perunapeltoa (esmes yhden kiesin konepelti), oli hiomanaarmua, ja aivan pirusti roskaa maalipinnassa. Pihallako ne nää maalaa. Tuli ihan oikeesti semmonen kuva et nää oli niit autoja tyyliin 3 viikkoa aikaa ja auto ihan levällään, sit huiskitaan kasaan miten sattuu, ja sitten näyttelyyn...
Noh olihan siellä suurin osa sentään tehty kunnolla. Parhaimmat löyty kyllä ameriikanautojen puolelta. Missä Saabit?