
Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
^
Hattua päästä. Ei ainakaan puutu kansalaisrohkeutta tms., peilistä katsoo syyllinen ja mitä muista kliseitä tähän mahtuisi. Varmaan tuommoisestakin saa edelleen aika paljon maksaa !?

Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Ei kait nuila kilsoila pitäs olla ainakaan voimalinjamurheita. Ja jos tulee niin mikä oiva sauma harrastella T7 sähkömosan tilalle 

Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Noniin, eilen kotiutui Ranskan tuliainen.
Näin nopeasti vaikuttaa ihan hyvältä, ihan joku pieni narina kuuluu alustasta jossain välissä ja kuskin puolen umpiossa näyttäisi olevan kosteutta, mutta eipä toi muuten yhtään häpeä aiempia puolet vähemmän ajettuja joita oli nelisen vuotta sitten. Ranskan autoksi ihmeellinen juttu, en ole vielä löytänyt yhtään klommoa koko autosta
Alustakin vaikutti siistiltä, on se ihmeellistä miten autot kestävät, kun niitä ei 8kk vuodesta uiteta suolassa, ihan uudenveroista kaikki vielä 260tkm jälkeen
Näköjään autoon on asennettu uudempi näyttösysteemi MCU2, sitten löytyy myös CCS-pikalatauspäivitys. Pienenä yllärinä autopilotin puute, eli löytyy vain noi "turvallisuusominaisuudet" kuten kaistavahti, mutta ei adaptiivista vakkaria. Itseä ei haittaa, kun en vakkaria juuri koskaan käytä, mutta osan potentiaalisista ostajaehdokkaista varmaan karsii jossain välissä. Tokihan sen softapäivityksenä saa ostaa, mutta hinta on suolainen..
Ilmaiset superit myös löytyy, nyt sitten voikin katsoa miten pitkälle tämä oma piheys menee, että istunko tuolla K-raudan parkkisella harva se ilta lataamassa ilmaiseksi ja säästän 70e kuukaudessa
Toki vähän innostaisi tehdä myös Euroopan turnee kesällä, kun "polttoaineet" ei maksa mitään.
So far so good, katsotaan milloin pääsee akkukorjaukseen
Näin nopeasti vaikuttaa ihan hyvältä, ihan joku pieni narina kuuluu alustasta jossain välissä ja kuskin puolen umpiossa näyttäisi olevan kosteutta, mutta eipä toi muuten yhtään häpeä aiempia puolet vähemmän ajettuja joita oli nelisen vuotta sitten. Ranskan autoksi ihmeellinen juttu, en ole vielä löytänyt yhtään klommoa koko autosta

Näköjään autoon on asennettu uudempi näyttösysteemi MCU2, sitten löytyy myös CCS-pikalatauspäivitys. Pienenä yllärinä autopilotin puute, eli löytyy vain noi "turvallisuusominaisuudet" kuten kaistavahti, mutta ei adaptiivista vakkaria. Itseä ei haittaa, kun en vakkaria juuri koskaan käytä, mutta osan potentiaalisista ostajaehdokkaista varmaan karsii jossain välissä. Tokihan sen softapäivityksenä saa ostaa, mutta hinta on suolainen..
Ilmaiset superit myös löytyy, nyt sitten voikin katsoa miten pitkälle tämä oma piheys menee, että istunko tuolla K-raudan parkkisella harva se ilta lataamassa ilmaiseksi ja säästän 70e kuukaudessa


So far so good, katsotaan milloin pääsee akkukorjaukseen

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Ranskan tuliainen sai ensimmäisen pesunsa. Noin 700km takana, eipä tuossa mitään ihmeempiä ole ollut.
Katsastusta ennen huomasin yhden väljähtäneen tukivarren takana, sen vaihdoin itse, jolloin hintaa operaatiolle jäi n. 32€.
Muuta väljää en alustasta löytänyt, eikä onneksi löytänyt katsurikaan, huomautus tuli tuosta kosteudesta etuvalon sisällä, mutta muuten kaikki ok.
Otin puskurin irti ja umpion irti. Umpiota pöydällä tarkastellessani huomasin umpion muovi olevan alareunastaan aika pahasti haljennut. Tiivistelin bilteman itsevulkanoituvalla tahnalla, näytti ainakin pesun kestävän suht hyvin, mutta kyllä sinne taitaa vähän kosteutta nytkin päätyä. Noh pitänee katsella Ovokosta käytettyä jos liikaa alkaa huurtumaan. Tämä korjaus maksoi toistaiseksi 7€.
Sitten oli se välys ratissa, vähän purin itse autoa ja totesin, että ristinivel on aika hattumaisen oloisessa paikassa, että en jaksa itse tehdä kun toissa viikolla Polon jakopäätä laitellessa taitoin selkäni. 250€ meni tähän lystiin, mutta nyt ohjaus on taas uudenveroinen.
Vielä olisi jäljellä pyyhkijän mekanismin korjaus, tuohon osat oli sen n. 50€, tämän teen itse kun jaksan.
Eli n. 350e kokonaisuudessaan menee tämän rottelon kuntoon saattamisessa.
On tolla kyllä myös niin perhanan kiva ajella, ei kilsat tunnu eikä näy.
Toistaiseksi siis ei kaduta, mutta katsotaan nyt sitten kauanko tätä juhlaa kestää
Katsastusta ennen huomasin yhden väljähtäneen tukivarren takana, sen vaihdoin itse, jolloin hintaa operaatiolle jäi n. 32€.
Muuta väljää en alustasta löytänyt, eikä onneksi löytänyt katsurikaan, huomautus tuli tuosta kosteudesta etuvalon sisällä, mutta muuten kaikki ok.
Otin puskurin irti ja umpion irti. Umpiota pöydällä tarkastellessani huomasin umpion muovi olevan alareunastaan aika pahasti haljennut. Tiivistelin bilteman itsevulkanoituvalla tahnalla, näytti ainakin pesun kestävän suht hyvin, mutta kyllä sinne taitaa vähän kosteutta nytkin päätyä. Noh pitänee katsella Ovokosta käytettyä jos liikaa alkaa huurtumaan. Tämä korjaus maksoi toistaiseksi 7€.
Sitten oli se välys ratissa, vähän purin itse autoa ja totesin, että ristinivel on aika hattumaisen oloisessa paikassa, että en jaksa itse tehdä kun toissa viikolla Polon jakopäätä laitellessa taitoin selkäni. 250€ meni tähän lystiin, mutta nyt ohjaus on taas uudenveroinen.
Vielä olisi jäljellä pyyhkijän mekanismin korjaus, tuohon osat oli sen n. 50€, tämän teen itse kun jaksan.
Eli n. 350e kokonaisuudessaan menee tämän rottelon kuntoon saattamisessa.
On tolla kyllä myös niin perhanan kiva ajella, ei kilsat tunnu eikä näy.
Toistaiseksi siis ei kaduta, mutta katsotaan nyt sitten kauanko tätä juhlaa kestää

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Mielenkiinnosta kysyn miten hyvin/nopeasti Teslaan saa osia ja onko hinnat edullisia? Tuosta kirjoituksesta päätellen osia saa hyvin ja hyvään hintaan.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Vähän riippuu, jotkut osat tuntuvat välillä olevan kiven alla varsinkin uusiin autoihin, mutta tuntuu että pahimmista pullonkauloista on päästy eroon.
Model S osalta alustan osia saa hyvin ja ihan sopuhintaan, ainoastaan takaa alimmat isot tukivarret ovat vähän haasteellisia, mutta niihinkin puslan saa erikseen.
Moniin tyyppivikoihin, kuten vaikkapa tohon pyyhkijöiden mekanismiin löytyy korjaussarjaa, sisäisten laturien sulakkeille löytyy jo Suomestakin paljon vaihtajia jne, joka johtaa siihen että tonni(e)n sijaan menee kymppejä tai korkeintaan satasia.
Purkuosaa löytyy myös varsinkin näihin vanhimpiin aika hyvin.
Ja samaan aikaan useampi paja harjoittelee moottorien ja akustojen korjaamista, ja jotkut jo tekeekin näitä ihan asiakastöinä, eli osaaminen on kasvusuunnassa selvästi ja hinnat varmaan sitä myöten laskusuunnassa.
Vaikka en sinällään nytkään pidä akkuremppaa ihan mahdottoman hintaisena (n. 5000€), enemmän se käytetty 3.0 dieselpata 2015 vuoden Bemariin maksaa vaihdettuna tai vaihtoehtoisesti Bemmin vaihteistoremppa saman kuin Teslan moottorin korjaus, eli riskit alkaa olla hallittavia tältäkin osin.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Saapifoorumin hienous on ollut siinä että täällä ei väännetä politiikasta. En siis puhu politiikasta, mutta toki Teslan kokema paine, joka juontaa juurensa politiikkaan, liippaa aihetta läheltä.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tuns ... ff2ba414c1
Jutussa todetaan että kuluttajalla on kultakalan muisti, eli kuluttajaprotestit katoaa usein yhtä nopeasti kuin ilmestyivätkin. Neljä vuotta on kuitenkin pitkä aika, ja jos Muskin touhu rapakon takana ja räikeä poliittinen vaikuttaminen myös rapakon tällä puolen jatkuu koko Trumpin kauden samalla tavalla, voi vaikutukset Teslalle olla jopa aika suuret.
Kieltämättä en itse tässä tilanteessa uutta autoa harkitessa olisi kovin kiinnostunut Teslasta, vaikka en pidä autovalintaa minään poliittisena lipunkantamisena. Ellei muuta, niin autojen jälleenmyyntiarvolle nykytilanne voi jatkuessaan aiheuttaa painetta. Jatkan siis ajeluja natsisympatioistaan tunnetun Henry Fordin jälkeläisten tekeleellä ja ja illat ruuvailen kahta natsipakastinta ja yhtä Trumplandian tuotosta ajalta, jolloin Amerikka oli vielä Great
Työkaverilla on Model 3, ja hän sanoi tällä viikolla lounaspöydässä että aikoo vaihtaa auton pois toisenmerkkiseen. Kysyin että onko takana poliittiset ja mainesyyt, ja vastaus oli että kyllä. Ja tämä kaveri ei todellakaan ole mikään vihervasemmistolainen, eli siitä ei ole kyse.
Mitäs foorumin teslakuskit tilanteesta ajattelee?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tuns ... ff2ba414c1
Jutussa todetaan että kuluttajalla on kultakalan muisti, eli kuluttajaprotestit katoaa usein yhtä nopeasti kuin ilmestyivätkin. Neljä vuotta on kuitenkin pitkä aika, ja jos Muskin touhu rapakon takana ja räikeä poliittinen vaikuttaminen myös rapakon tällä puolen jatkuu koko Trumpin kauden samalla tavalla, voi vaikutukset Teslalle olla jopa aika suuret.
Kieltämättä en itse tässä tilanteessa uutta autoa harkitessa olisi kovin kiinnostunut Teslasta, vaikka en pidä autovalintaa minään poliittisena lipunkantamisena. Ellei muuta, niin autojen jälleenmyyntiarvolle nykytilanne voi jatkuessaan aiheuttaa painetta. Jatkan siis ajeluja natsisympatioistaan tunnetun Henry Fordin jälkeläisten tekeleellä ja ja illat ruuvailen kahta natsipakastinta ja yhtä Trumplandian tuotosta ajalta, jolloin Amerikka oli vielä Great

Työkaverilla on Model 3, ja hän sanoi tällä viikolla lounaspöydässä että aikoo vaihtaa auton pois toisenmerkkiseen. Kysyin että onko takana poliittiset ja mainesyyt, ja vastaus oli että kyllä. Ja tämä kaveri ei todellakaan ole mikään vihervasemmistolainen, eli siitä ei ole kyse.
Mitäs foorumin teslakuskit tilanteesta ajattelee?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
No siis sinänsähän autonvaihtoaikeet voi itselleen perustella myös tällaisilla ylväillä periaatteilla. "Emmä nyt muuten vaihtaisi, mutta kun se Musk"
Itse kyllä perun tilauksen Model Y:stä kun Musk otti Starlinkin pois Ukrainen käytöstä pari vuotta sitten, mutta siinäkin oli se, että olin jo 99% varmasti päättänyt pääni sisällä, että 70k€+ on liikaa tuollaisesta kiposta, niin saipahan sitten omille pohdinnoilleen hyvää lisäpontta siitä, että pystyi pukemaan tämän tilauksen perumisen Muskin syyksi ja ostamaan käytetyn Teslan, jolloin käytännössä ei tukenut Muskin toimintaa, kun se olemassa oleva kippo on jo Teslan toimesta myyty eteenpäin.
Varmaan joillakin arvot oikeasti painaa enemmän kuin itselläni, mutta mä olen sen verran kyyninen ihmisten suhteen, että pidän Muskin toimintaa lähinnä hyvänä tekosyynä tehdä niitä valintoja, jotka olisi kuitenkin tullut tehtyä. Toki me ihmiset olemme myös sen verran tuulella käypiä tunteinemme, että hetkellisesti saattaa tulla kiihkoa, joka voi oikeasti vaikuttaa myös siihen ostopäätökseen, mutta yleensä nämä kiihkot haihtuu muutamassa kuukaudessa, kun on löydetty se uusi kohkaamisen kohde.
Ja toki poliittisesti eletään jänniä aikoja, kyllä se itseäkin mietityttää ihan siltä kannalta, että myisikö kaiken mitä täällä omistaa vielä kun niistä saa jotain ja muuttaa vaikka Espanjaan, koska pidän erittäin mahdollisena, että Trumpin myötä Suomesta tehdään taas naapurin etupiiriä ja Putinin jälkeenkään ei näytä ainakaan Suomen kannalta parempia ehdokkaita olevan tulossa jatkamaan hänen työtään, päin vastoin vain vielä Putiniakin hullumpia tarjolla.
Toisaalta pidän Trumpin toimintaa jopa hyvänä juttuna, että nyt Euroopassa (ja myös USAssa) on pakko saada piste tälle länsimaiselle heikkoudelle ja siirtyä vähän kovempiin arvoihin ja tekoihin läpi yhteiskunnan.
Mutta autoista puhuttaessa ei ole kyllä vaikea ymmärtää miksi kolmosen haluaa vaihtaa pois johonkin muuhun, mä en ole koskaan oikein siihen autoon tykästynyt suuresti. Mutta vanha Model S on edelleen itselleni sellainen, että sitä parempaa sähkistä en ole vielä omaan käteen löytänyt. Se on hyvä ajaa, siinä on hyvät tilat ja sillä pääsee yllättävän pitkälle huomioiden auton 10v ikä, harvalla uudella halvemman pään sähkiksellä pääsee oikeasti pidemmälle. Eikä ole enää edes akkutakuut voimassa, niin senkään takia ei tarvitse Teslalla käydä, auto toimii oikein hyvin ja oikeastaan kaikki perusjutut osaan korjata itse ja korkeajännitetöillekin löytyy jo paljon tekijöitä.
Itse kyllä perun tilauksen Model Y:stä kun Musk otti Starlinkin pois Ukrainen käytöstä pari vuotta sitten, mutta siinäkin oli se, että olin jo 99% varmasti päättänyt pääni sisällä, että 70k€+ on liikaa tuollaisesta kiposta, niin saipahan sitten omille pohdinnoilleen hyvää lisäpontta siitä, että pystyi pukemaan tämän tilauksen perumisen Muskin syyksi ja ostamaan käytetyn Teslan, jolloin käytännössä ei tukenut Muskin toimintaa, kun se olemassa oleva kippo on jo Teslan toimesta myyty eteenpäin.
Varmaan joillakin arvot oikeasti painaa enemmän kuin itselläni, mutta mä olen sen verran kyyninen ihmisten suhteen, että pidän Muskin toimintaa lähinnä hyvänä tekosyynä tehdä niitä valintoja, jotka olisi kuitenkin tullut tehtyä. Toki me ihmiset olemme myös sen verran tuulella käypiä tunteinemme, että hetkellisesti saattaa tulla kiihkoa, joka voi oikeasti vaikuttaa myös siihen ostopäätökseen, mutta yleensä nämä kiihkot haihtuu muutamassa kuukaudessa, kun on löydetty se uusi kohkaamisen kohde.
Ja toki poliittisesti eletään jänniä aikoja, kyllä se itseäkin mietityttää ihan siltä kannalta, että myisikö kaiken mitä täällä omistaa vielä kun niistä saa jotain ja muuttaa vaikka Espanjaan, koska pidän erittäin mahdollisena, että Trumpin myötä Suomesta tehdään taas naapurin etupiiriä ja Putinin jälkeenkään ei näytä ainakaan Suomen kannalta parempia ehdokkaita olevan tulossa jatkamaan hänen työtään, päin vastoin vain vielä Putiniakin hullumpia tarjolla.
Toisaalta pidän Trumpin toimintaa jopa hyvänä juttuna, että nyt Euroopassa (ja myös USAssa) on pakko saada piste tälle länsimaiselle heikkoudelle ja siirtyä vähän kovempiin arvoihin ja tekoihin läpi yhteiskunnan.
Mutta autoista puhuttaessa ei ole kyllä vaikea ymmärtää miksi kolmosen haluaa vaihtaa pois johonkin muuhun, mä en ole koskaan oikein siihen autoon tykästynyt suuresti. Mutta vanha Model S on edelleen itselleni sellainen, että sitä parempaa sähkistä en ole vielä omaan käteen löytänyt. Se on hyvä ajaa, siinä on hyvät tilat ja sillä pääsee yllättävän pitkälle huomioiden auton 10v ikä, harvalla uudella halvemman pään sähkiksellä pääsee oikeasti pidemmälle. Eikä ole enää edes akkutakuut voimassa, niin senkään takia ei tarvitse Teslalla käydä, auto toimii oikein hyvin ja oikeastaan kaikki perusjutut osaan korjata itse ja korkeajännitetöillekin löytyy jo paljon tekijöitä.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Ajattelee että ei saatana. Muskin omistusosuus on nykyään luokkaa 12,8%. Eiköhän yhtiökokous pudota näillä myyntiluvuilla oranssin apinan kaverin seuraavaksi riviosakkaan asemaan, vaikka miten perustaja olisi.
Plaidiin olen toistaiseksi pirun tyytyväinen. Edes lähelle vastaavaa kulkupuolta ei saa yhtä hyvin massaan hukkuvana ostettua mistään. Merkit kun poisti takaa, niin aika teslamies saa olla, että erottaa muista model ässistä ja ei-teslamiehelle ei erotu edes mustista model kolmosesta. Jos jossain on samantyyppistä sleeperhenkeä kuin joskus aerotonnarissa oli, se löytyy myös tästä. Sillä erotuksella että tarvittaessa suoralla jää suurimman osan kaksipyöräisiä lisäksi myös melkein mikä tahansa ihanasti vinkuva olevinaan kova italiano (jotka sinänsä kiinnostavat ainakin periaatteessa).
Jos joku tämmöisestä tusinatavaralta näyttävästä vähän nopeammasta muskinmossesta jaksaa nähdä vaivaa, niin nähkööt. Joku EQE AMG tai i5 M60, i7 bemmistä puhumattakaan herättäisi huomattavasti enemmän puhetta ja huomiota ja tuntuisi silti kulultaan vaisulta. Olen niin vanhaa koulukuntaa, että autot ostetaan sen mukaan mitä on käteisellä varaa ja suhteessa järkeä hankkia, samaan kuvaan kuuluu se, ettei erikoisenkaan kuulu erottua massasta

Alkaa 50t olla ajeltu, ja alusta toimii kuin uudessa. Joka tarkoittaa hiljaisemmin kuin kaverin saman verran ajetussa EQS mersussa. Ei tämä ilmajousitettu ässä ole ollenkaan huono auto, sanoisin, että toistaiseksi ihan nykyisen listahintansa veroinen. Malli-ikähän on perusrakenteessa kuin aikanaan ysivitosessa.
Kohta laitetaan track packin kokoja, 285 leveää eteen ja 305 leveää 20 tuumaista taakse Michelin Pilot Sport 4:na, polkukelejä odotellessa alkanee sisäinen pikkupoika löytyä

Olisikö muuten ihan pyhäinhäväistys järjestää tulevana kesänä teslaan kääntyneiden saabistien potkut jossain? Saisi tietysti tulla



Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
Vai "aktivistit"
.

Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... efa7c6b2c4
Das auto meininkiä..?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 3f46b4620b
Das auto meininkiä..?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 3f46b4620b
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Sähköistä tessuttelua (Tesla-topic)
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 2147569a0c
Aikoinaan jetasta hajosi ilmastoinnin kompura takuuajan jälkeen. Noin 2-3kk.
Maahantuoja korvasi remontin ja osat good will takuun puitteissa.
Aikoinaan jetasta hajosi ilmastoinnin kompura takuuajan jälkeen. Noin 2-3kk.
Maahantuoja korvasi remontin ja osat good will takuun puitteissa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#