Tekniikan vaihto menossa. Ostin jo tuossa Celican, että sai 3sge tekniikan, mutta siinä on kyllä oma projektinsa, että etuvedon sovittaa takavedoksi.
Kun noita Saabbeja ollut niin jotenkin se tuttu moottori pyörii takaraivossa.
Tällä hetkellä ng9-3 Aero on puoliharrasteena ja poika haluaa kuulemma sen autokseen, kunhan kortin saa

9-5 Aeron moottorin jo möin, kun T7 taitaa olla vähän tekemätön paikka ajoneston osalta.
Toitsu leimattu tällä hetkellä 145hp 18rg. Uusilla katsastus säännöillä taitaisi saada n.230hp koneen leimattua laillisesti. Eli eikös siihen joku T5 menisi nätisti.
Takaveto muutoksesta en Saabin osalta tiedä mitään. Ilmeisesti omegan vaihdelaatikolla voisi mennä? Onko paha sulake tuo aski, jos laittaisi kitkalukkoa perään ja sinne 300-400hp asti kutittelisi konetta?
Kokemuksia ja mietteitä otetaan vastaa. Pussihousut ainakin saisi suututettua kun "väärän" merkkisellä tekniikalla lähtisi Toyotan kutoskoneita jätättämään

Ja nyt saa tarjota halpaa aihiota moottori+aski