EV3 kurkattu ja vähän koeajettuki
Selvästi isompi kuin Corsa, riittäis itselle.
Konttiin luultavasti mahtuis jopa koiruus kun takalasi kupera.
Meillä kun ei kulje satoja kilsoja mukana.
Ajoasennon saa ihan hyväksi, penkeistä ei pysty enempää sanoo kun koeajo oli niin lyhyt.
Varustetasot on ihan hämärii itel mut sen verran tuli esittelijän kans jutusteltuu et kaikkiin versioihin ei kuulu sähköinen takaluukku, ratinlämppäristäki sanoi jotain
Ajovalot ei juuri kummemmat kuin corsassakaan, toki siinäki hyvät lyhyet. Keli oli optimi tuohon testiin kun märkä musta asvaltti.
Oli myös mustaa jäätä niin isompi kurvailu jäi väliin niin kulkupuolest en osaa sanoo.
Tuohan pitäis ladata hyvin niin omaan ajoon riittäisi se pienempi akkuinen (58?) koska nykyiselläänki pärjää, käytännön range pitäis olla sen satkun parempi kuin corsas niin latauspaikat vois kattoo maisemareittienki mukaan.
Kevytkärrinki tähän saa perään.
Rengasäänet kuulus selvästi muttei itseä kauheasti häiritsevästi, alla 19" Continentalit.
Halvin versio tulee 17" renkailla niin ne varmaan helpottaisi tuon suhteen.
Tuo 7 vuoden takuu kuulostaa ens alkuun hyvältä mutta 150tonnin kilsarajan kanssa ei olekkaan niin erinomainen. Itselle tuo tulis jo viides vuodessa täyteen, luultavasti nopeamminki jos/kun talvilataus kunnos niin jää viimeisetki bensareissut tekemättä. Tässä siis akun esilämmitys napilla/navilla/appilla.
Akkutakuu on tuon saman 7V/150tkm kun monella akkutakuu ei ole sidottu kilsoihin.
Mittaristossa oli paljon kaikkee mut tärkeimmät löyty helposti, lämppärin säädöt fyysisillä napeilla.
Vois kyl hyvin olla vaihtoehto(järki) kun corsaa päivittää
Edit. Latausluukku oikeassa etukulmassa on kyllä tosi huono
Itse ainakin joudun talliin ajaan oikean kyljen lähelle seinää et pääsen ovesta ulos.
Oikeaan takakulmaan vielä ylettyis auton takaa, toki johto pitäis aina niputtaa ettei aja yli mut tonne oikean etupyörän taakse ei kyllä enää kurotella
