a20nht kestävyys
a20nht kestävyys
otsikon mukaisella koneella oleva ng.nyt ajettu 100600 km.paljonko tuo kone kestää asiallista käyttöä,öljyt vaihdetaan 10000 välein.jakopäästä olen kuullut kauhutarinoita,miten se kestää?onko käytössä/huollossa jotain erikoista huomioitavaa?
Re: a20nht kestävyys
mittarissa 300tkm jakopää oli loppu eikä ollut aiempia merkintöjä vaihdosta kirjassa. Kaikki huollot tehty tuohon km ajallaan. Normi kone huoltojen puolesta ei mitään erikoista.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: a20nht kestävyys
Jakopää on onneksi helppo tehdä näihin
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: a20nht kestävyys
Mulla tasapainoketju katkesi 202 000 km kohdalla aiheuttamatta mitään muita vaurioita - tuli vain kylmä kabiiniin kun vesipumppu lakkasi pyörimästä. Ennen katkeamistaan oli venynyt 10 mm eli yhden lenkkivälin. Jakoketju ja kaikki ohjaimet olivat hyvässä kunnossa, mutta vaihdoin nokkien toimilaitteita lukuunottamatta nekin. Jakoketju oli venynyt vain pari milliä.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH