Joo, sinne päin lähtee myös sukeltamaan johtoja kotelosysteemin sisäkautta. En yrittänyt avata vaijerinpuoleista päätyä. Jotenkin nyt tuntuu siltä, että jos vika on siinä, että potikat ovat kulahtaneet, on korjaus aika mahdotonta ellei löydy jostain alkuperäisiä potikoita. Pitänee laittaa koko osa tilaukseen esim. Partsforsaabsilta, kunhan kysyn ensin huollon mielipiteen tuontiosien asennuksesta.mattiruu kirjoitti:Läppäkotelossa on kaasuvaijerin puoleisella sivulla toiset potentiometrit, jotka antavat tiedon kaasupolkimen asennosta. Vikaa voi olla myös niissä. Muistatko, mikä oli vikakoodi?
Korjauslaskussani luki "läpän asentoanturin vikakoodi", (mutta ei mitään numerosarjaa).
Kiitos tonnarin korjausohjelinkistä "saabistille". En ehtinyt vielä perehtyä siihen vielä kunnolla, kun on ollut niin pirun kiirettä. No, yöunille nayttää jäävän sentään 5 tuntia.


 . Pelkkä vikatilan kuittaus ja työ maksoi alle 30€. Siedän kyllä muutamankin vastaavan vielä lisää ennen edes tuota ameriikan hinnalla ostettavaa kaasuläppäkoteloa, mutta minulla
 . Pelkkä vikatilan kuittaus ja työ maksoi alle 30€. Siedän kyllä muutamankin vastaavan vielä lisää ennen edes tuota ameriikan hinnalla ostettavaa kaasuläppäkoteloa, mutta minulla   taitaakin olla vähemmän herkkä tämä vikasieto kuin nykyautoilla
 taitaakin olla vähemmän herkkä tämä vikasieto kuin nykyautoilla  
 
 
  
 
 
 
  Ehjät johdot oli onneksi.
  Ehjät johdot oli onneksi.