en omaani mutta tui virka apu pyyntö kun femma nykäisi ja sammui tien poskeen ja piti ajella stekkaamaan tilanne hinurin lavalle maalikýlille, eli kiekkamittari nousi startatessa ,check¨
pensapumppu jurnahteli virrat päälle laittaessa check'
jakotukilta paineet mitattuna startatessa n 2,7 check'
sitten kassua kokeilen ja kiinanihmeen vaihto kätevällä ranneliikkeellä ja tärähti tulille check.
saabisti poistui pihasta tuulilasi täynnä hammasta
tein ostoilmoituksen tänne check.
odottelen ehjän kasetin tarjouluja näin pe iltana
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Eilen jo tuli tehtyä mutta menköön. Ulkomaan foorumeilla väitettiin että OG kolkkiin pystyy vaihtamaan etuiskarin yläpään ilman että purkaa koko pakettia napoineen päivineen, eli jousijalka autossa paikoillaan. Melkoinen asettelu oli jousipuristen kanssa, mutta onnistuihan se lopulta yllättävän kivuttomasti ainakin apukuskin puolelle. Seuraavaksi sitten vielä kuskin puolelta jossa se varsinainen vika oli..
Moro, mie tein joskus tuon saman molempiin etukulmiin. Saattoi kyllä vähän maalit ja ruostesuojaukset kärsiä siinä jupakassa. Väkivalta oli sen suuntaista.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mulla ei kyllä juurikaan, pusristimet sen verran kompaktia mallia ja aika paljon alaspäinhän se paketti sieltä tulee kallistuksenvakaajan päätynivelen irroittamalla. Apurunkokin kiinni vain löysätyistä takimmaisista pulteistaan kun samaan syssyyn käynnissä öljypohjan putsaus.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee Porsche 944 BMW E39 528iA
Sisätilan lämppärin pistokkeen asensin. Ei ihan osunut eka 5mm testi reikä johtoa varten sinne minne kuvittelin, mutta se sattuikin parhaaseen paikkaan sitten tuurilla.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Diesel kolkkiin kylmäkäynnistys testi -15 asteessa ja hyvin hörähti tulille ensi yrittämällä. Pitää testailla, kun ei aiempaa kokemusta diesel Saabeista. Ilmeisesti lähtee kylmemmälläkin kelillä.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Diesel kolkkiin kylmäkäynnistys testi -15 asteessa ja hyvin hörähti tulille ensi yrittämällä. Pitää testailla, kun ei aiempaa kokemusta diesel Saabeista. Ilmeisesti lähtee kylmemmälläkin kelillä.
Sitten tarvittaessa asentaa vesikiertoisen letkulämmittimen esim TT-Thermo. Ei edes huomaa hehkun merkkivalon välähdystä. Niin kuumaksi tuollainen 1000 W lämmitin parin tunnin lämmityksellä moottorin lämmittää .
Rekonstruoin OG-femmaan vasemman takalokasuojan. Keskellä kaarta oli vielä ehjää, mutta etu- ja takakulmaan tuli paljon uutta peltiä ja vähän niihin koteloihinkin niiden alla - 20 vuodessa ehtii kemia tehdä tehtävänsä.