Minulla on hyllyssä myös liuotinpohjaista Hiluxissa sävyistä metalliväriä. Sitä saa maalikaupasta, ellei luota ”nykymaaleihin”.
Ei niitä laivojakaan öljymaaleilla färjätä

Minulla on hyllyssä myös liuotinpohjaista Hiluxissa sävyistä metalliväriä. Sitä saa maalikaupasta, ellei luota ”nykymaaleihin”.
Ihan hyvä kaava. Automaalaaritutun suosituksesta hankin ensin tämmöistä https://www.motonet.fi/tuote/motox-fosf ... t=60-03296nittifemma kirjoitti: ↑Ma Helmi 03, 2025 17:16Menisikö tuo lisää hiomalla ja:
- Ruosteenpoistoaine
- Pohjuste esim. 2xruosteensyöjä tai happomaali
- Kittaus ja taas hionta
- Maalaus + lakkaus kilikalein
Joidenkin mielestä kitti aina paljaalle pellille, mutta sehän mätii pian uusix ellei alla mtn käsittelyä/ainetta ensin...?
Isojalalla on muuten ihan hyviä videoita, juurikin mm. Hiaceista ja autoista yleensäkin...
Itse tilasin juuri isomman satsin suodattimia yms. Aeromotorsilta n. 120€ kuluineen, Trodolla ois ollu samat kamat 160€ ja Mätänet jotain 220€.
Joillakin tosin ollu Aeromotorsin kanssa ilmeisesti ongelmia, mutta tällä kertaa ei itselläni mitään ongelmia ilmennyt. Trodo pitkässä juoksussa varmaankin luotettavampi, varsinkin jos pitää tilata muita osia kuin suodattimet/tulpat.
Ystävän vinkki: sitä karhunpalvelusta älä pojille tee, ettet heitä jossain vaiheessa potki kotoa pois. Tuossa naapurustossa yksi ikävä esimerkki siitä mitä moisesta seuraa. Äiti kuoli ja isä joutui hoitokotiin ja nyt 45-vuotias poika on ihan tuuliajolla.
Jahas, oikeinko huutamalla sen huusit vai muuten ? Älä pidä hullua jännityksessä.JP_Vette kirjoitti: ↑Ma Helmi 10, 2025 09:42Viehätyksen lisäks lapsilla on se uutuuden viehätys: he kun ovat tottuneet istumaan siellä bunkkerissaan, niin tää eturivin korkea paikka on elämysSais vaan olla keskipaikalla kolmepistevyö, sääliks käy jos tulee äkkijarrutus kun naama on lämmityslaitteen vipuja vaste...
Hiace tulee ittelle, mutta ajoa sille ei voi kerryttää, koska verotus. Eli kuntoon ja kiertoon.
Kiertonetistä Kotkan kaupungin puistotoimiston vm. 2005 250 tkm ajettu helmi