NG900 (vm.-94-96) clampista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

NG900 (vm.-94-96) clampista

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Huonoja uutisia...:(

...tuli nähtyä "livenä" PKS potkinnoissa tuo alkupään NG900 ohjausräkki. Osoittautui ennakoitua huomattavasti vaikeammaksi (ellei jopa mahdottomaksi) muuntaa tuosta tekemästäni clampista vanhempiin sopiva palikka.

Pahimmassa tapauksessa koko palikka tankoineen täytyy toteuttaa ja suunnitella uudelleen. Eli ei kannata laskea meikäläisen rakentelun varaan tuon hankkimista jos sen haluaa kesäksi saada.

- teemu suuronen

EDIT: ja ei ole aprillipila
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Niin milloin tuo rakenne muuttui?

Muistaakseni kattonu joskus että tuohon omaan sopis sama kuin 9-3.
Olikohan mp performancen, valmistusnumeron mukaan meni.
Oma koppa on vm95.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Uudempi räkki (putki) on pinnaltaan sileä ja halkaisijaltaan ~36 mm.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Ahaa.

Eiku muistelin tuossa vain sellasta.
Abbotilla muuttuu clämpin rakenne tästä runkonumerosta eteenpäin 1995-1998 (chassinummer S2044148-)
Speedpartsin sivuilta pastesin.

Aattelin että olihan nuo sun myymät jotain "kopioita"
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Stressfläkt kirjoitti: Aattelin että olihan nuo sun myymät jotain "kopioita"
Ei ne mitään kopioita ole...
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Stressfläkt kirjoitti:Niin milloin tuo rakenne muuttui?

Muistaakseni kattonu joskus että tuohon omaan sopis sama kuin 9-3.
Olikohan mp performancen, valmistusnumeron mukaan meni.
Oma koppa on vm95.
Muistaakseni rakenne muuttui vm. 1996 autoissa (tai sitten vuonna 1996 valmistetuissa 1997 malleissa).

Tsekattiin "tevisun" kanssa myös mun auto (rekisteröity maaliskuussa 1997). Siinä oli samanlainen ohjausräkki kuin OG9-3:ssa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Pitäshän mun periaattessa pystyä suunnitteleen tuommonen clämppi itekki.
Näin niinkuin koneteekkarina?
:)
Irrottais tuosta omasta alkuperäisen ja vähä mitoittelis ja laittaa Catian tai autocadin tulille.
Jyrsis sitte yliopistolla tai töissä sopivan.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Stressfläkt kirjoitti:Pitäshän mun periaattessa pystyä suunnitteleen tuommonen clämppi itekki.
Ei ole kysymys pystymisestä...vaan viitsimisestä. Muutamaan otteeseen meinasi hanskat lentää tiskiin...
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Olet oikeassa, muutenhan minä olisin tuon aikoja sitte tehny :lol:
Täytyy kai vaan sanoa että katellaan....... niinku yleensä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vastaa Viestiin