Tuli sitten toteutettua itseään, parkkipaikalla on nyt toinen Saab: 900i 2D Sedan -84, ajettu 227 tkm; juuri saatu Tampereelta Espooseen (jep, se täälläkin markkinoitu kulkine). Hienoa kyytiä, sitä ei Aeroilun jälkeen tajunnutkaan, kuinka mukavaa on ajaa autolla jolla on normaali maavara. Hyvin tukeva vekotin, ei kitinöitä, natinoita tms ylimääräistä ja kävi hyvin. Ei mutkaa pakosarjassa, mutta nyt pääsee avokki ajelemaan rauhassa ilman kitinöitä Aeron kulumisesta

Kyllä 900i:lläkin ehtii, 100 km/h talvirenkailla oli mukava matkanopeus.
Eihän tämä nyt aivan keväisen autokuumeen hoitoa ole, mutta jotain pientä sentään. Nyt vain nätit (&edulliset) Saab-vanteet kesäkumeille, fiksailua ja kakkos-auto on valmis! Mitähän sitten..
petteri75 kirjoitti:Itsekin on nyt vk:n ajan tullut seurattua auto-ilmoittelua, mutta ei tämä kovin lämmintä kuumetta ole, kun budjettirajoitus on kova (max 500€). Lisäksi pitäisi olla kaikenlaista tylsää, rengaskertoja, toimivia lisävarusteita, vetokoukkuja jne.. Tuollaisilla noin "uusilla" Saabeilla pystyy vielä päästelemään ja varsinkin kunnossa ollessaan jarrut ovat ns. hyvät. Huollattaminen jne on lompakolle raskasta ja ei ole kivaa kuluttaa vähäisiä varojaan moiseen, mutta kokemuksesta voi sanoa, että jälkeenpäin on vain hyvä kun taas yksi huolenaihe takanapäin.
Onnittelut kuitenkin uudesta autosta, kaikenlaista arkipäiväistä mietiskelyä edesauttaa auton pitäminen hyvässä kunnossa, ja varsinkin kiiltävänä!
