900 jarrusylinteri
900 jarrusylinteri
Olisiko tietoa 91 900 takajarrusylinterin toiminnasta, piti vaihtaa taakse palat ja vaijerit mutta sylinteri ei suostu menemään sisään kummallakaan puolella, ulospäin tulee hienosti, pyörii vapaasti, mutta kokonaan ei suostu menemään sisään. Palat ja levyt vaatisi tilaa 42 mm mutta mäntä menee sisään vain sen verran että tilaa jää n 35mm. Ei viitsisi pistää sylintereitä kokonaan lihoiksi niin onko siinä joku kikka mitä ei vaan tyhmä tajua
, tietty jos hioo paloja ohuemmaksi niin mahtuisi kun toimii muuten moitteetta mut ei viitsisi siihen ruveta
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24610
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 900 jarrusylinteri
säätöruuvi auki -
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 900 jarrusylinteri
Sylinterin takaa suojatulppa auki ja sen alta kuusiokoloavaimella pyörittelet männän sisälle. Paikalleen asentaessa sitten säätö samasta ruuvista kiinnipäin kunnes jarru on kiinni ja neljäsosakierros takaisinpäin.
NG9-3 Aero MY05
Re: 900 jarrusylinteri
Sama jarrusatula on 9000:ssa, siksi nämä ohjeet kelpaavat 900:n kanssa:
https://saab9000.com/procedures/braking/rearpads.php
https://saab9000.com/procedures/braking/rearpads.php
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 900 jarrusylinteri
Ja mutteri on 14 mm ja kuusiokolo 4 mm kokoa arbeettiin.kandee sit olla tarkkana kun vetää kuusiokoloavaimen hallitusti ulos ettei tule suolistettua vahingossa 

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,