Alkoi pommittamaan yv:llä kun kysyin, mitä tuosta tonnin Saabista pitäis maksaa?

Veikkaan että on paikkailtu sieltä täältä, mutta mitä arvon raati sanoo? Paljonko se painaa hinnassa jos se todella on Aero?
Ei mitään.shamrock kirjoitti: ↑To Touko 01, 2025 16:252000-mallin Aero farkku ois paikallisella autoliikkeellä tarjolla, ajettu just päälle 400000 ja juuri katsastettu. Pikkupulju niin edes ilmoitusta ei tuosta oo missään, en edes tiedä onko manuaali vai automaatti mutta voisin huomenna poiketa potkimassa renkaita. Pyytää 2100€.
Alkoi pommittamaan yv:llä kun kysyin, mitä tuosta tonnin Saabista pitäis maksaa?![]()
Veikkaan että on paikkailtu sieltä täältä, mutta mitä arvon raati sanoo? Paljonko se painaa hinnassa jos se todella on Aero?
Facebookissa myynnissä
Jep, onhan tuossa ainakin tuo oikea takakaari ja tankin luukun ympäristö fiksattu päin helvettiä. Sama oli tilanne, kun olin kolkkia ostamassa, yksi kuvissa siisti yksilö piti hylätä paikan päällä ... syynä ihan se, kun oli fiksattu maalaamalla ruosteen päälle surkealla jäljellä. Helpompaa olis ostaa sitä mitä näkee, moninkertainen työ kun pitää ensin putsata pois kaikki se tunarointi, ja sitten alkaa alusta se itse korjaus.
Tää on aika veikeä myyjä/korjaamo. Jotain pikkujuttuja oon heillä teettänyt, kun esim matkailuautoa en saa nosturille, hoitaa kyllä nuo pikkujutut kunnolla. Mutta nuo autot mitä myyvät, eivät todellakaan siivoa, eivätkä todellakaan osaa ottaa kuvia