Käännytys tuottaa tulosta :D

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Pahis
"Turbo"

Käännytys tuottaa tulosta :D

Viesti Kirjoittaja Pahis »

Sainpahan käännytettyä isukin taas saabistiksi parin harhavuoden jälkeen :D
Vaihtoi klonkswaagen ve*tonsa pari vuotta vanhenpaan ng 2,3 satkuun vm. 93. Ajettu runsaat 130tkm ja kuulemma aika helmessä kunnossa, kun en ole sitä vielä nähnyt.
Tyrkytin sille eka vuotta vanhempaa tonnikalaa, jolla ajettu n.170tkm. Yritti saada vaihdettua autot päikseen, mut autoliike ei siihen suostunut. Tuohon satkuun vaihto sitten onnistui.
No, jostain syystä melkein aina uusi käytetty auto tuntuu kettuilevan jollain tapaa... Virta-avain, joka oli jo ostettaessa jäykkä, päätti sitten kotipihaan päästyä lopettaa kääntymisen kokonaan :?
Sen verran selailin haulla että ei taida olla ihan ensimmäinen lukko joka jämähtää. Aseöljykään ei tainnut auttaa, joten taitaa olla purkaminen edessä. Tosin luulis että menee liikkeen laskuun..
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Voisi luulla, että menee, mutta ei välttämättä.

Mulla kävi sama juttu ennen vanhaan. tilasin uuden lukon jotain 500mk. avasin vermeet ja pistin takas paikalleen. Oli vaan mennyt lukkosylinterin pohjassa hahlo jotenkin "ohi". Pistin kamat takas paikalleen ja toimi. No parin päivän päästä tuli sitten uusi lukkopesä varaston hyllyä koristamaan.

Haynesin kirjassa on aika hyvä ohje keskikonsolin ja vaihdekepistön purkamiseen ja kokoamiseen.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Iskariot
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Käännytykseen ja kääntymisiin/harha-askeliin liittyen:
Itse aikoinaan pääsin ihan tosisaan vinoileen isäukolle kun viiden saapin jälkeen meni ja vaihtoi 9-5:n E220cdi mursuun. Ei auttanut mikään. Nyt sitten parin vuoden aikana tähtimerkki on värkkäyttäny enemmän kuin tarpeeksi, viimeisimpänä tempauksena toisen etupyörän laakeri leikkasi kiinni 120tkm ajetussa autossa.

On kuulemma herkässä ettei johtotähti vaihdu johonkin muuhun merkkiin ja siitäkös minä innostuin taas saab-propagandaa julistamaan :lol:
Saapa nähä miten käy.
#2029 Kari Kutuniva
Saha
"Turbo"

..

Viesti Kirjoittaja Saha »

Mä olen yrittänyt ukkoa käännyttää Saabismiin jo viisi vuotta, mutta työ ei vaan tuota tulosta 8O Pitänee ilmeisesti vaihtaa ukkoa :lol:
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

Kotikonnuilla käännyttämistä riittäis. Kellään tutullani/sukulaisella ei ole saabbia ja ovat aina tilaisuuden tullen arvostelemassa autojani. Kun ostin vasta tuon täälläkin mainitsemani 9000 jubileen-98 (moitteettomassa kunnossa) niin kävivät kauempaakin vasiten vain v*tt**lemassa. On se rankkaa pitää saabismia yllä nuilla leveysasteilla :evil: .
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
TuomasJ
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Minä myös olen pyrkinyt käännyttämään kaikkia täälläpäin saabistiksi mutta vielä ainakin tuloksetta, tosin suvussa on melko monta saabistia tai ex-saabistia.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
dartsiartsi
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

Olen tässä viimeisen 5 viikon ajan ollut pääasiallisesti ulkomaanelävien "liaison-officerina" eli muun toimeni ohella huolehtinut heidän mukavuudestaan. Lounaalle vietäessä olen muutaman kerran kyydinnyt heitä omalla Saabillani, ja kommentit kyydistä ovat olleet korviahiveleviä. 8)
Näillä USA-pojilla oli aika vähän tietoa Saabismista, 20 hengen porukasta vain kaksi osasi nimetä Saabin ominaisuuksia, ja molemmat mainitsivat sanat " ylellisyys ja turvallisuus" . Porukka oli jakautunut melko tasaisesti joka puolelle USA:a . "Tietäjistä" toinen oli San Josesta, toinen Washingtonista.
Viimeksi muokannut dartsiartsi, Pe Huhti 01, 2005 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Iskariot kirjoitti:Itse aikoinaan pääsin ihan tosisaan vinoileen isäukolle kun viiden saapin jälkeen meni ja vaihtoi 9-5:n E220cdi mursuun.
Muistan aina ne sun "kehut" sille Mursulle, kun kerran istahdin Rovakadulla kyytiin hurulla :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin